Gå til innhold

Tegningsblødning, brun eller friskt blod???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var på do å tisset i sted kom det en del brunt blod. Er dette tegningsblødning, eller skal blodet være friskt?

Var hos jordmor tidligere i dag, har 1 cm åpning og myk/tynn mormunn... Er 2 dager over termin i dag! Har også fått sterkere menssmerter etter jeg var på do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se inne på www.babyverden.no inne på fødsel, der står det om tegningsblødninger..

Skrevet

hei. sånn begynnte det med meg.. men var bare blankt slim, kom ikke blod før vi var på sykehuset å jm kjente på åpningen.. jeg hadde menssmerter hele den dagen og klokka 24 om natta begynnte riene.. tror ikke det er lenge før du føder jeg..hihi:) men såklart alle er jo forskjellige.. men gled deg ihvertfall.. nyt følelsen av å få den lille på magen.. det er den beste følelsen i hele verden..

Skrevet

hos meg begynte det med brun utflod og slim... to dager før fødselen. kanskje det er noe på gang??? masse lykke til i alle fall!!!!

Skrevet

Ååå det var kjekt å høre! Håper inderlig det er noe på gang. kan jo ha vært fordi jm var oppi der tidligere i dag, men tror ikke det for hun var veeldig forsiktig og det gjorde ikke vondt. Dessuten var det flere timer senere.. Håper hvertfall at noe skjer snart! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...