Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Når jeg var på do å tisset i sted kom det en del brunt blod. Er dette tegningsblødning, eller skal blodet være friskt? Var hos jordmor tidligere i dag, har 1 cm åpning og myk/tynn mormunn... Er 2 dager over termin i dag! Har også fått sterkere menssmerter etter jeg var på do.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 se inne på www.babyverden.no inne på fødsel, der står det om tegningsblødninger..
lillegull:) Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 hei. sånn begynnte det med meg.. men var bare blankt slim, kom ikke blod før vi var på sykehuset å jm kjente på åpningen.. jeg hadde menssmerter hele den dagen og klokka 24 om natta begynnte riene.. tror ikke det er lenge før du føder jeg..hihi:) men såklart alle er jo forskjellige.. men gled deg ihvertfall.. nyt følelsen av å få den lille på magen.. det er den beste følelsen i hele verden..
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 hos meg begynte det med brun utflod og slim... to dager før fødselen. kanskje det er noe på gang??? masse lykke til i alle fall!!!!
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Ååå det var kjekt å høre! Håper inderlig det er noe på gang. kan jo ha vært fordi jm var oppi der tidligere i dag, men tror ikke det for hun var veeldig forsiktig og det gjorde ikke vondt. Dessuten var det flere timer senere.. Håper hvertfall at noe skjer snart! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå