Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jobber i en bedrift. er nå sykemeldt. arbeidet mitt er delvis timesbetalt, delvis bonusbetinget. aldri hatt noen problemer med bonus før nå. Jobbet sinnsykt hardt for bonus denne gangen. hardere enn jeg har gjort noen gang før. visste at den ene av bonusene kom til å være på imellom 3-4000,- den andre bonusen skulle være på et par tusen. fikk beskjed for noen dager siden at totale bonusen var 2900.. ikke 5-6000 som forventet. ringte jo å klagde for visste det var feil. har jo tjent over 200 kr dagen i bonus, så tallene er jo helt på viddene. men neida, systemet deres sa det, så jeg fikk ikke mer. den bonusen jeg VET skal være på 3-4000 kr var på 800......... fy faen....... KOKER her, for jeg har slitt som et HELVETE for de penga, å nå forsvinner de ut i løse lufta. hadde masse skjema på basen deres der jeg jobber som kan BEVISE dette, men de har de sletta... *KOKE* :-((((((((((((
Reidis Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Alle bedrifter har back-up av datasystemene sine. så selv om filene er slettet så er de ikke borte. Få en på driftsavdelingen til å finne disse filene på back-up tapene - det skal la seg gjøre...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 det de har slettet er slike oppdateringer som de sendte ut hver dag, for å vise hvor mye bonus du tjener per dag. De hadde slettet dem, men de brukte visst samme system på å se hvor mye bonus som var opptjent, men det er jo faenmeg helt på viddene.... Føler meg så snytt, for bare gudene vet hvor mye og hardt jeg jobba for å få inn den bonusen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå