Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 16+2,og er enda ikke kvitt kvalmen. Er nå veldig lei akkurat det aspektet kjenner jeg! Noen andre som har det sånn?

I dag våkna jeg og var ekstremt svimmel.. Fikk i meg litt mat, men det ville opp igjen. Kom meg til kjøkkenet,men ikke lenger,og alt bare kom opp på gulvet. Spruta oppover komfyren og døra... Er dette normalt?

Finnes det noen andre som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke nå helt hvor lenge jeg spydde, men er nå i uke 22 og er bare kvalm ikke oppkast:o) Ikke så veldig mange uker siden jeg sluttet med det. Hvis det er en trøst....

Skrevet

Fikk utskrevet noen piller for kvalme, men brukte de ikke siden jeg er sykemeldt å kunne ta det litt roligere. Men vurderte de sterkt.

Skrevet

hei jeg vet akkurat hvordan du har det!!!!

kaster opp flere ganger om dagen hver dag og begynner på uke 16 imorgen. Vært slik siden uke 5 og er sykemeldt men det er ikke moro heller..

Skrevet

Joda,går fint an å være kvalm lenge. Er i uke 28,og spydde senest igår. Er kvalm hver dag,men har blitt mye bedre de siste par månedene,men skal fortsatt ikke så mye til før jeg blir dårlig,så tar det sånn passe med ro. Har vært sykemeldt for ekstrem svangerskapskvalme siden uke 12 eller noe,og det hjelper veldig på formen. (kvalmen kom i uke 6) Er ikke ekstremkvalm lengre,bare "vanlig" kvalm,he-he:-(

Føler med deg,det tar enormt på kreftene og tar over hele livet den tida det varer. Håper det gir seg hos deg snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...