conney skal ha nr 2:) Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Når mann blir moden (myk utflatet livmortapp), er det mange jordmødre/leger som stripper, dette gjør de helt opp mot termin, helst etter, men noen får det tidligere av spesielle årsaker. de stikker to fingre inn i skjeden river/røsker i livmormunnen for framprovosere rier eller få fart på dem.. dette er veldig indiviuelt hvem det funker på, noen får rier timen etter , noen funker det ikke på i det hele tatt.. For de som lurer på hvorfor jeg er blitt strippet før temin er det fordi jeg har voldsomme maserier og mensmerter i 4 dager strekk med 5-10min mellomrom, har nesten ikke sovet..+ en veldig fortåelsefull jordmor..
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg ble strippa selv om jeg ikke var særlig moden, fikk velge selv jeg..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 kan jeg ha blitt strippet uten at hun har sagt noe? hehe.. er bare 37 uker på vei, men masse mens smerter og diverse, og denne uken sjekket hun etter åpning.. plutselig røsket hun tak oppi der, etter og ha kommet helt opp der hun skulle kjenne etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå