Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Det står ikke hvilken fisk som er i puddingen. Bare tenker ettersom det er noen typer fisk vi ikke bør spise.
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg har spist det. Ikke tenkt over det.
Reidis Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Det kan du spise - fiskepudding inneholder uansett hvit fisk og ikke ørret eller laks - da ville puddingen vært rosa ) Det kunne vært fint prinsessepudding til dattera mi det )..hehe
bjørg Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 DU kan trygt spise fiskepudding. Fiskepuddingen blir kokt under prosessen dermed ikke noen bakterier før du åpner pakken. Den eneste fiskesorten man ikke skal spise er stor tunfisk ala den man får servert i sushi. Tunfisk på boks er trygt da dette er fra mindre fisk og ikke inneholder så mye tungmetaller. Siste Gravid har en fin oversikt over hva man ikke bør spise. Utover dette er det fritt fram
*~2barnsmamma~* Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Er ikke helt enig med deg der du....=) Jeg har fått beskjed om at jeg ikke bør spise ferskvannsfisk over 1 kg i tillegg til tunfisk som ikke er fra boks. Den fra boks skal riktignok være trygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå