Gå til innhold

Hva er galt med meg?


Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt for og ligge. Kan bare ligge 15 min-1/2 time, så må jeg finne ny stiling. Faktisk så er ryggen det eneste som ikke gjør vondt i lengere tid og ligge på! Må også ha en pute mellom knærne, syns det er vondt når kærne støter mot hverandre! Er vondt!!!!! Har da aldri hatt plager med dette før! Har ingenting med fødselen og gjøre, barnet er 1 år så!

Kan jeg mangle noe? Har ikke vondt når jeg ikke ligger!

 

:-(((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, jammen ikke godt å si altså. Hva med å bare ta en tur til legen for å få undersøkt deg? Riktig god bedring *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...