Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Min mann og jeg har hatt heftige diskusjoner om hva som er verst av spysjuke eller forkjølelse. Mannen min påstår helt bastant at en kraftig forkjølelse er mye verre enn en spysjuke. Jeg er helt uenig med mannen min i dette. Jeg føler meg mye sykere og har det mye verre når jeg har spysjuke enn når jeg er forkjøla. Det er ubehagelig å være forkjøla, men det er grusomt å ha spysjuke. En forkjølelse er mer langvarig enn en vanlig spysjuke, men jeg er mye reddere for å få spysjuke enn jeg er for å bli forkjøla. Jeg lurer veldig på om det er noe galt med min vurdering av smerteopplevelse og om jeg har en unormal smerteterskel siden jeg syns det er mye verre å ha spysjuke enn forkjølelse. Mannen min har sagt bastant at han syns det er mye verre å ha spysjuke enn forkjølelse, og det sier han at han er overbevist om at folk flest mener. Så derfor bekymrer jeg veldig for om jeg er gal som syns det er mye verre å ha spysjuke enn forkjølelse.
2005&2010 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Spysjuke ER verre enn en forkjølelse, så jeg her helt enig med deg der.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Det finnes vel ingen ting verre enn å kaste opp, så jeg svarer definitivt spysjuke!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Influensa er desidert det værste, men det er jo helt noe annet enn en forkjølelse. Dersom jeg skal sammenligne forkjølelse og spysjuke hadde jeg tatt en forkjølelse any day! Fyttigrisen, det finnes ikke noe værre enn å spy og drite til man er helt skjelven og utmattet. Blæ!! Er man forkjølet kan man jo ligge i senga hele dagen, snufse litt, sove litt, synes litt synd på seg selv, spise en is fordi halsen gjør vondt osv. Når en spyr og driter blir jo alt forstyrret. ICK!!
Tante_Sofie Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Dette blir jo individuelt, men jeg må ABSOLUTT si meg enig med deg. Spysjuke er forferdelig!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Hehe, forkjøla er det jeg kaller det når jeg hoster, nyser, snørrer uten å ha feber. Spysjuke har jeg ikke hatt siden jeg var liten, likevel synes jeg det er det verste - hater å spy...
Gemini77 Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Det er vel ingen som kan ha rett på en så subjektiv ting? Alle opplever vel sykdom forskjellig.. Forøvrig syns jeg spy-sjuken er verst siden jeg ikke får i meg noe mat..
Hjertefamilien Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 En kraftig forkjølelse med halsvondt, pottetett nese, temp som går opp og ned, stiv i kroppen og nedsatt matlyst syns jeg er mye verre enn spysjuka. .... den kommer raskt og forsvinner raskt :-)
Trulte76 Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 jeg synes spysjuka da..men visst jeg har høy feber, vondt i halsen og greier så vidt å svelge vann..og potte tett i tilegg og hele kroppen verker..så blir det forkjølelse(nærmere sagt influensa) som er verst.. Kommer litt an på egentlig Men å ha spysjuka i 3 dager og det kommer ut begge veier..da blir det værst igjenn he he men vanlig forkjølelse er detsom er greiest å få..
Marolla Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Må si meg enig med mannen din. Jeg har ikke noe problem med å kaste opp, men å føle meg tett og ikke klare å puste normalt er pyton for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå