Gå til innhold

Husker dere å gi kattene deres markkur hver 3 måned da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktig viktig :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som husker på dette?? :))

Skrevet

Vetrinæren her sier hver 6. mnd. Så her får både katt og hund hver 6. mnd. Høst og vår.

Skrevet

Så rart at han sier det, for katter har innvollsorm hele livet og eggene har en livssyklus på 3 måneder og da klekkes de. Så derfor viktig at de får markkur hver 3 måned.

Skrevet

Nettopp fått kattunge-11 uker. Når bør hun få? Og hva koster det sånn ca? Leser alt jeg kan om katter-utrolig hvor lite jeg egentlig visste..!!

Skrevet

Det er kun katter som går ute som trenger markkur så ofte som hver 3 mnd.

Skrevet

kattungen din kan få markkur nå den :)) koster under hundrelappen på apoteket.

Jeg går utifra at alle har utekatter jeg, siden det er det jeg selv har :))

Mulig det er annerledes for innekatter.

Skrevet

Innekatter holder det med vår/høst.

Kattunger skal ha den første markkuren når de begynner å spise selv.

Skrevet

Og det gjør de jo når de er 11 uker :)

Skrevet

Katten vår levde i 18 år hun fikk kunn markkur når hun hadde mark - og det var jaggu ikke ofte. Hun var inne /ute katt - dvs hun var ute å lekte men totalt uint i å spise annet enn mat hun fikk av oss eller gress for å hoste hårballer !

Skrevet

Hehe-hun spiser heldigvis selv ja;) holder lenge med 1 flaskebarn...!!men dere som "kan" katter- når skal pusen få slippe ut? tok hun rett ut en dag(holdt hun da) men så kom nabokatta gående, og lille pusen min ble så redd at hun klorte opp hånda mi før hun sprang inn igjen..!!:(

Skrevet

Ut med en gang. Dette tullet med at de må være inne en uke for å vite hvor de bor, er iallefall ikke noe å høre på.

Jeg har satt alle mine katter ut samme dag som de har kommet til oss, og så lenge været er greit har de vært ute om natta fra de var 10 uker.

Skrevet

Jammen jammen jammen..!!kommer de hjem da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...