Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Har så vondt for og ligge. Kan bare ligge 15 min-1/2 time, så må jeg finne ny stiling. Faktisk så er ryggen det eneste som ikke gjør vondt i lengere tid og ligge på! Må også ha en pute mellom knærne, syns det er vondt når kærne støter mot hverandre! Er vondt!!!!! Har da aldri hatt plager med dette før! Har ingenting med fødselen og gjøre, barnet er 1 år så! Kan jeg mangle noe? Har ikke vondt når jeg ikke ligger! :-(((((
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Høres ut som om du har låsninger i bekkenet, jeg blir sånn når jeg har det. Få deg en time hos fysio eller kiropraktor Lykke til
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Men ligger jeg på skuldra, får jeg vondt! Ligger jeg på mage får jeg vondt! Ligger jeg på armen får jeg vondt.....ja alt er vondt :-(
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Bærer du mye på barnet? Det kan gi belastningsplager. Eller trener du feil kanskje? (hvis du trener mye da) er kanskje verdt en tur til legen?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Litt bæring blir det jo, men tror ikke det er mye! Trene gjør jeg lite nå! Hmmm, blir det ikke bedre må jeg nok dra til legen, for sånn her kan jeg ikke ha det! Sover så dårlig at jeg nesten går i en tåkelur på dagen :-( Liker ikke gå til legen og "syte" æsj :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå