Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hva blir mest brukt? hva ville dere ha brukt?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Viss du ikke ønsker å bli gravid igjen med det første vil jeg anbefale spiral.. Gjerne hormonspiral. minipillen bør tas nokså presist på samme tid hver dag for at den skal fungere ordntlig. Med spiral slipper du å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå