fikk en gutt Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hvor ofte skal jeg sette han på etc?ta på han bleie også ?hhhhhhjelp
klg,2 boys now:) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 dytter litt jeg..lurer pådet jeg å..hvor gammel en gutten din?
klg,2 boys now:) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 han er 2,5år..er redd doen..så tenkt å kjøpe sånn doring for kansje det føltes bedre..vanskelig d der.han elsker bleien sin da..
"Frostpinnen" Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Min gutt blir 2 i september og sier selv fra om morgenen at han vil tisse, spørr da : vil du tisse på do? og da sier han bare ja og går og henter ringen og plasserer den på do selv. De i barnehagen setter han på do ett par ganger i løpet av dagen og vi igjen før legge tid. Vi har ikke stresset noe med dette siden vi syns han er liten så han får styre dette selv og gjett om han er stolt Hjelper og sette på vannet. Og han får papir og tørker tissen selv og etterpå er det håndvask. Syns det er viktig å lære han dette tidlig..Vet ikke om du helt fikk svar som du ville ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå