ZIzi Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Er i min 16 uke, venter nr 2 og har verken fått mage eller kjenner liv. For ca 1 uke siden fikk jeg høre den lille, hadde en fin hjertelyd på 150. Skjønner at folk her inne er lei spm, men er det ikke litt unormalt å ikke kjenne "liv" og sånt når jeg er i uke 16 og er 2gangs ?
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Alt er individuelt og forskjellig. Bare vent det kommer nok snart:o) Var så heldig å få kjenne det tidlig denne gangen. Nå først har jeg begynt å få mage, men ikke så mye. Lykke til;o)
Edda Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Med min nummer to kjente jeg ikke liv før i uke 20 - og fikk ikke mage før noen uker etterpå. Er nå i uke 19 med nummer tre og kjente først liv i går. Og fremdeles har jeg ingen problemer med å sove på magen, så det sier seg vel selv at magen min ikke er allverdens stor ennå. Så jeg synes ikke du skal bekymre deg unødig.
mams-til3 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 jeg hadde det akkurat på samme måten som deg....gikk rundt å bekymret meg dag ut å dag inn....kjendte ikke liv før i uke 19 og jeg er 3.gangs...alt er nok i skjønneste orden!!!!lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå