Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 går kveld når jeg la meg kjente jeg noen skikkelige stikkesmerter som gikk fra skambeinet og nedover i skjeden... sånn at jeg skvatt skikkelig hver gang det kom... kom med jevne mellomrom i ca en halvtime før jeg sovnet... jenta ligger med hodet ned(ikke festet), jeg er 37+2...
litakine og Theodor Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 tegn på at ting modnes det, har og masse stikkesmerter, og fikk beskjed om at det ikke var noe å bekymre seg over...
Caelyn Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Ikke nødvendigvis modning, men siden babyen din endelig har lagt seg i hodeleie så er det nok kanskje nervesmerter. Det stikker, prikker og kan være ganske så smertefullt når babyen borer hodet lenger og lenger nedover i bekkenet. Også når han/hun vrir på hodet. (Særlig etter det er festet.. Grøss og gru)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 ok, takk for svar =) håper det er et tegn på at ting kommer litt nærmere ihvertfall da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå