*~2barnsmamma~* Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi skal på 3D-ultralyd i morgen, så kanskje noen vil gjette kjønnet?=) Unnfangelsen skjedde i starten på april og jeg var 23 år ved unnfangelsen. Hjertelyden har ligget mellom 150 og 160. Var plaget en god del med kvalme den første tiden, men spydde sjeldent. Kiloene har hittill kommet mest på magen. Pappaen har lagt på seg i takt med meg!=) Brystene har vokst MYE! Har mer "vannmelon-mage" enn "basketball-mage". Og sist men ikke minst, det er massevis med liv i magen!=) (Har ikke noe å sammenligne med, men jordmor sa at det var et aktivt barn ved rutineultralyd!=)) Så....hva tror dere at det blir?=D
*~2barnsmamma~* Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Det er det jeg har på "feelingen" også....=) Men sambo er sikker på at det er gutt! Hehe. Han påstår at han rakk å se en liten snurrebass på rutine-UL! Hehehe.
januarbaby+maibaby Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 gutt! Er dette bare en "kos-ul" siden du alt har vært på rutineul?? eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå