Gå til innhold

HJEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

unger min skriker i 1. det er nesten så jeg ikke orker mer...., hun har ikke vondt noen steder. fordi at hun er rolig så lenge vi står med henne, men så fort hun blir lagt på gulvet, vippestolen eller bare sitter med henne på fange så skriker hun (det verste er at hun presser ut tårer oxo)

vet snart ikke hva jeg skal gjøre, ut på trille tur så må jeg bære henne på hofta mi og trille vogna samtidig.

Først så slet jeg med bl under sv, etterpå 3 mnd med kolikk, og nå dette.

ikke tar hun flaske heller, slik at familien kan avlaste meg.

syns at det er så merkelig at hun er sånn, ingen av mine andre barn har vært sånn, ikke har jeg sett andre sånne heller.

det er ikken meninga å sutre altså, men jeg er bare kjempe sliten og lei......har oxo prøvd å la henne ligge på gulvet mens hun skriker slik at hun skjønner at vi iklke tar henne opp, men da skriker hun så m,ye at øynene omtrent detter ut av fjeset hennes.

er det flere her som har det sånn, eller er deet bare meg som hadde litt ufaks? tar gjerne imot noen gode råd!!!!!!

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei Shayan,

 

Kanskje diu kan få hjrlp på helsestasjonen evt de kan henvise deg til fysioterapeut, homeopat eller noe. Siden hu skriker når hun blir lagt ned, kanskje hun har vondt? Kan jo også prøve kiropraktor, de kan jo ofte hjelpe med kolikk så kanskje de har noen gode råd til deg nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille har også en tendens til å gråte hele dagen. Ikke så ille som din høres det ut som, men hun er så trøtt, skal ikke sove og gråter hvis hun ikke blir holdt. Noen ganger skriker hun enda mer hvis jeg legger henne ned, så det beste er å bære henne. Jeg holder på å bli gal jeg også, og matingen er også litt styrete for hun vil bare ha halvparten av flasken.

 

Hvor gammelt er barnet ditt? Legger hun på seg som hun skal? Kan det være at hun er sulten? Har vondt i magen? Vondt i hodet pga stivhet i nakken? Jeg går til kiropraktor med min lille, fordi hun var litt stiv helt øverst i nakken, men det er forsåvidt etter det at hun begynte å gråte så mye da, men...

Snakk med helsesøster, helsestasjonlegen og evt fysio/kiropr.

 

Ingen gode tips, men du er ikke alene iallefall!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hun blir 5 mnd den 04. sept.

Ja, hun legger på seg godt.

Hun hadde kolikk, men den er over nå, dette må være noe ubeskrivelig, for hun er jo rolig og blid så lenge vi bærer på ho, men begynner så fort vi legger henne ned, eller setter oss.

Tiden ho hadde kolikk var vi både hos kiropraktor og homeopat, så det er ingen stive muskler etc, tror rett og slett at hun bare er "frekk" og sta, men det burde jo være noe man kan gjøre for å vende henne om....

Når det gjelder matinga her (det går bare i pupp) så er hun slik at når jeg legger henne ned for å gi ho pupp, så må hun ligger helt perfekt, hvis jeg bruker for lang tid med å ta frem puppen eller hvis benet hennes ikke ligger som hun vil så har sorry "helvete bryti løs".

sku bare ønske at en sånn nanni kunne komme hjem til oss i en uke å hjulpet oss med dette.......

Det er litt godt å høre at jeg ikke er alene om dette, samtidig som jeg ikke unner noen å ha et så krevende barn!

Tusen takk for svar jenter!!!!!

 

Pliz kom med noen gode råd de som har opplevd dette før!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille hadde jo også kolikk og vi var hos kiropraktor. Dette hjalp veldig, men nå er vi tilbake fordi hun var stiv i nakken. I morgen er det 4. behandling på 2 uker. Så det kan godt være noe selv om dere har vært der før.

For å være ærlig hadde jeg reist på barneklinikken med henne for å utelukke ting og ta det derfra... Ikke kjekt med en hylende unge akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut hverken for deg eller henne...

 

Ei venninne av meg opplevde samme med sitt andre barn og ble henvist til sykehuset av fatlegen. Det viste seg at lukkemuskelen til magesekken ikke lukket seg ordentlig slik at når barnet lå på rygg o.l kom det opp mavesyre. Gjorde selvfølgelig fryktelig vondt. Barnet ble satt under behandling og ble straks bedre:)

 

Siden din datter kun vil være opp og bare ligge på en bestemt måte når hun får pupp er det kanskje verdt å sjekke.

 

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med ørene??

det var problemet her.. sterk ørebetennelse på begge ører men er jo et par mnd siden nå.

da nekten hun plent noe som helst annet enn å bli båret på...

 

sjekk det kanskje, verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps det m mating.. leste et sted(hhusker ikke helt hvor) at de på 4-5 mnd kunne ha en periode hvor de var vanskelige å mate men at dette gikk over..

 

det har stemt her. en periode måtte vi gå med martine og flaska for å i det hele tatt få i noe mat men det roet seg fort.. tror det var i unnerkant av ei uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Høres kjent ut. Utrolig slitsomt. De hyler jo så intenst at man blir helt satt ut! Har dere prøvd vippestol med vibrasjon? Hjelper på lille skrikemonsteret her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off da!!!!

Føler med deg....Ida var også sånn.....Det som var mest irriterende var at folk sa at det var fordi vi hadde skjemt henne bort siden vi gikk og bar henne hele tida. Det har gitt seg litt nå, men hun blir fortsatt sur når hun må ligge på gulvet mer enn 5 min. Jeg tror det er fordi hun blir sinna fordi hun ikke kommer seg avgårde.....

Håper det gir seg etterhvert. Har hatt skritteller på meg, og den har liggi oppimot 15000 skritt om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...