C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 eller fortsatt opptatt med å male?? klem=)
1mor Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 no er eg her:) babysenga vart kjempe fin og hvit:) såg på stellebord i svergie men så ringte typen og kunne fortelle at babyshop har eit slikt stellebord som vi ønsket oss til bare 1999 kr og vi skal dit så snart engangsstønaden kjem på konto:) kor det går med deg idag?? klem
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 går bare bra med meg vettu...litt sliten etter mye aktivitet i går,men ellers supert...lille tulla sparker nesten hull i meg..=) er dere kommet langt i innhandling av babyutstyr eller?? vi mangler bare sprinkelseng vi, men er ikke noe stress da hun skal ligge mellom oss i en ammemadrass de første ukene iallefall,og så har hun en vugge=) var det kos i sverige eller??farlig å dra dit som gravid vettu,med så masse godteri=)klem
1mor Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Den vesle krabaten har sparket og vridd seg hver gang eg har satt meg ned i dag:) rart kor kjekt det er å sparke på blæra:) Vi mangler stellebord og bilstol og klær til dei første dagene:) ellers har vi både vogn,vugge,vippestol og seng:) det var kjempe koslig i svergie:) ja det er farlig med alt det godteriet, endte opp med en 1 kg salt lakris godteri:) men eg fekk nettopp melding av mamma og vart invitert på kvelds med dei og besteforldrene mine, så eg må nok stikke en snartur opp til dei:) rekner med at det tar 1 times tid, men er du her når eg kjem tilbake eller skal eg sende deg en mld når eg kjem igjen??? klem
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 hei, skulle på kvelds til mamma og de vi å,så forsvant litt....tenkte vi skulle legge oss nå, for baard er så trøtt=) men vi kan snakkes i morra...gi lillegullet ditt et dult i fra meg,så snakkes vi=) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå