minførstebaby Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg er i mitt 14 uke..Var hos jordmoren 13 august..Alt så ut til¨å være bra..men hun kunne ikke finne noe fosterlyd... Jeg har derfor kjøpt meg et sånt lege stetoskop for å se om jeg kunne høre noe fosterlyd på egenhånd..Men nei,jeg kan ikke høre noe.. Blir bekymret,dette er mitt første barn og her inne så fins det noen som allerede har hørt fosterlyd eller har kjent tegn på at babyen rører på seg.... Er det noe i veien tro?
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jordmor fant ikke hjertelyden hos min første før jeg var 16 uker tror jeg.... ingen ting å bekymre seg for:)
pandabjørn Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 det er svært skjelden å kjenne at babyen beveger seg når man bare er 14 uker på vei og med førstemann...du kjenner kanskje bevegelser rundt 20 uker ++ selv om ikke jm fant forsterlyden så tror jeg ikke det er noe galt med den lille forde...neste gang du skal på kontroll så får du nok høre den
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 slappa av,var i uke 29 og jm fann ikkje fosterlyd,så va ned igjenn dagen etterpå,da fann ho...e sikkert berre ungen som ligger sann til at det blir vanskelig og høre den,så det går så bra så =)=)=)
minførstebaby Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Ok,takk,,..Jeg krysser fingrer og tær..Er ikke lenge til jeg skal på ultralyd..Skal dit 6 september...Ser virkelig frem til det... 'takk
minførstebaby Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Ok,takk... Jeg håper inderlig alt står bra til med den lille... Jeg leste en plass her inne at det var de som allerede hadde kjent liv,de var vel 12 uker på vei..Derfor trodde jeg at det var noe uvanligt med meg..Men det kan vel variere fra person til person... Ja,jeg ser virkelig frem til neste kontroll... Takk
Pampers123 Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Kjøte en sånn hjertelyd ting fra mamma og meg helt i starten.. Jeg er nå i uke 34 og klarer enda ikke høre noen ting! Men mannen hører hjerte slå om han legger øret inntil magen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå