ambumamma Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jeg har noe stikkinger i siden,, trøtt hodepine... noe mensmurringer ja det er vel egentlig det
Dotten Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Ingenting Buhu........! Ikm 31. august... Snufs.
Liaes Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 ALT for masse!! -hodepine -kvalm -kan kaste opp av og til -munnsår -svimmel -veldig trøtt Har IKM 28.aug:)
helinor Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Er munnsår et symptom?? Jeg har faktisk fått et munnsår:) Åsså er jeg veldig trøtt, og litt kvalm. Håper det ikke bare er innbildning. IKM 2. sept.
ambumamma Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 spennende:-) da skal v i vel brått teste samme helga da:-) "prøver igjen"
Bomsedeisi Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Trøtt og kval, men kjenner at jeg brygger på en forkjølelse så det kan jo bare være den og ikke symptomer på en graviditet. Føler liksom ikke at det blir noe baby denne måneden på meg nei.
ambumamma Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 joda tenk positivt. Vi skal få en mai baby:-) hehe jeg vil så gjerne hvertfall:-)
Bomsedeisi Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Klart, vi håper alle på mai-baby Jeg tror noen dager at spiren sitter mens andre dager blir jeg helt tom og er sikker på at det ikke blir nå mai-baby. MEN bare 1 uke igjen så får iallefal jeg svaret.
Bomsedeisi Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Når har dere IKM? mandag******************************** Tirsdag****************************** Onsdag***************************** Torsdag****************************** Fredag******************************** Klar for nr. 2 -2pp- Lørdag******************************** Søndag*******************************
Habby Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Jeg en del symptomer men det virker som pms symtomer enn graviditet.. men her er de iallefall...noe av de kan være jobb relatert symptomer..hehe..IKM enten 29. eller 2. usikker på om jeg har 28d eller 33d..får se - Små kvalm - Stikkinger i nedre delen av magen (mest på høyre side) - Ryggsmerter (korsryggen..) - litt oppblåst mage til tider men ikke så ekstrem.. - romling/bobling i magen - ofte tørst.. Det var de!! Er fortsatt opptimistisk!! VIL HA EN MAI-BABY!! SKAL HA EN MAI-BABY!! Krysser fingrene for oss jenter...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Jeg er kvalm og uvel. Men synes det er litt tidlig med symptomer, er bare 7 dpo. Men er jo lov å håpe:)
Liaes Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 Munnsår er et graviditetstegn ja:) Har så sinsykt med symtomer at jeg blir sprø! Har faktisk lagt på meg og fått litt mage også^^ VIL ha mai baby,men føler at alt håp er ute nå når jeg fikk en slags blødning... Har ikke hatt så store forhåpninger,men har vært veldig "gravid" på en måte lell.... Lykke til alle sammen!!
ambumamma Skrevet 24. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2007 når har du egentlig ikm da liaes?
Liaes Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Jeg har IKM på tirsdag i følge EL,så det er den jeg går etter! Torsdag i følge syklus,men det bruker og stemme med IKM i følge EL:) Lei av og være så full av symtomer! Håper på mai baby...
helinor Skrevet 26. august 2007 #16 Skrevet 26. august 2007 Å nå har jeg mange symptomer, men er så redd for at det bare er innbildning... Hat til og med hatt to munnsår i løpet av noen få dager. Vet ikke om jeg klarer å vente lenger med den testen. Har IKM om en uke, men tror jeg kommer til å teste i morgen:)
stinesupersøt_24 Skrevet 26. august 2007 #17 Skrevet 26. august 2007 trøtt trøtt trøtt.....zzzz sliten hodepine:( humøret opp og ned forskjøla kvaaaaaalm veldig ømme pupper...skikkelig og.. litt rart nederst i magen
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 27. august 2007 #18 Skrevet 27. august 2007 svært lite..men kjenner litt vondt på siden av magen i blant, men er kanskje innbildning..og er litt høyt opp og tror jeg.. men NESEBLOD? Synes huske fra første sv.skap at det er noe man lettere får når man er gravid?? Har hvertfall blødd tre ganger i dag fra nesa (samme nesebor) og en gang i går kveld. Men er litt forkjøla og da..så kan jo være derfor..
Drøymar Skrevet 27. august 2007 #19 Skrevet 27. august 2007 "Tung" nederst i magen Litt stikking nederst i magen Ømme brystvorter - er dette normalt, vet om ømme bryster men... jaja. Trøtt Humørsvingninger Stikkninger i området rundt halebeinet Blødende tannkjøtt Sikkert innbildning alt sammen. Huff og huff.
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 27. august 2007 #20 Skrevet 27. august 2007 i første sv.skap hadde jeg ømme brystvorter, men ikke ømme bryster ellers..så det er absolutt et tegn!
Drøymar Skrevet 27. august 2007 #21 Skrevet 27. august 2007 Å supert! Takk for svar mamma'n til go'gutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå