Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 For 2 mnd lå jeg med 3 stk på en uke. Den ene var på ferie i Bulgaria og , med en kompis av pappa og med en av eksene når jeg kom hjem.. Fant ganske fort ut at jeg vil beholde barnet. Har ikke lyst til å si dette til noen av de jeg har ligget med, hvertfall ikke til nederlenderen jeg traff på ferien. Var full også og jeg vet ikke hele navnet.. Mine foreldre er driitsure på meg og synes jeg er altfor ung, blir 19 i november.. nå har jeg 3-4 uker på å bestemme meg om abort.. Hva gjør jeg? Går på videregående og er veldig skoleflink og drømmer om å bli lege.. Men det er noe med at det vokser noe inni meg, jeg har ikke så lyst til å drepe det. Vet at jeg har vært ei billig tøs.. Men jeg har så lyst til å beholde barnet. Vi bor på beste vestkant i Oslo og mamma bare gråter fordi hun er redd for hva naboene og venner skal si. Pappa er doktor og presser meg mye til å fjerne dette barnet... Nå sitter jeg her og gråter.. og tror vel kanskje en abort er svaret. Jeg har ihvertfall lært at jeg skal drikke mindre, slutte å være billig og beskytte meg bedre... Hilsen Naiv Vestkantjente
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hadde du vært datteren min, ville jeg også handlet som dine foreldre gjør. Ta abort, du har et helt liv foran deg. Dersom dette er sant da....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hei vent nå litt............ jobber ikke du på day on our lifes?!makan til drama.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Kniiiiiiiiiiis! Takker og bukker - det var kødd nemlig..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Herregud hva da? Herregud,du kan ikke engang stave GRAVID riktig(se nicket ditt),eller herregud,du har ikke fatta at du er på kranglesiden?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Ojojojoj... Greit kranglesyk ass, men jaggu meg...Du er inne på BIM!!!! Hvor i pokker existere de syke personene som klarer å dikte opp en slik historie.. må være som svaret tidligere her "days of our life" Fatter ikke at det går ann å være så tjukk i hue!!! Nesten som en skulle gått mellom linjene her, nekter å tro at det går ann å komme på noe så dumt uten at det er et snev av sannhet i det.. Så bare for å ha gjort det!!! LUDDER!!!!!!
fru.ktbar Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Kutt ut piss preiket om at hun er ett ludder, hun er ikke noe mer ludder en noen av oss. Faktisk har de fleste av oss ligget med flere med kort mellomrom mellom hver. Hun har bare blitt gravid, det skiller henne fra dere. Det er mange i din situasjon HI, se på hvem er far debatten. Og dere som kaller henne ludder se på Sex i svangerskapet, veldig få som ikke har gjort som HI. Ta vare på deg selv og behold barnet, det er lov, og det er derfor vi er her på jorden, for at vi skal formere oss. Til alle tider har ingen mann kunne vært 100% sikker på farskap, ivertfall før DNA testing kom. Det var bedre den gang. Så ikke ta abort kjære deg, du er som oss andre like mye eller like lite ludder...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 hadde jeg vært i dine foreldres sko.. hadde jeg prøvd å støtte deg så godt det var mulig. det har jo allerede skjedd og de kan ikke tvinge deg til noen verdens ting. tenk nøye igjennom.. du kan få det ganske tøft etter en abort.. du vil uansett få hjelp til den økonomiske delen og dekket skolegang, så ikke la det være det avgjørende.. og 19 år er ikke så ungt.. mamman min var 18 når hun fikk meg og hun har vært verdens beste mamma:)ikke la noen styre din avgjørelse..skal love deg at når du viser barnet til mor og far er alt glemt og de smelter helt.. jeg vet det av egen erfaring.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 ps.om dette er fakta da...hørtes litt såpe ut..beklager, men...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 hm..... uff.. ingen grei situasjon... jeg kan kun gi deg ett råd, følg hjertet ditt, utdannelse kan du faktisk ta senere i livet:) og til alle dere andre: HVA FAEN ER PROBLEMET DERES???? ta abort???? ludder??? hvem faen har ikke vært rundt og rundt i den alderen da?? heregud... om jeg velger og knulle 50 stk på en kveld så er det vell for faen meg mitt problem? vist ikke dere har bedre og komme med så hold kjæft!!! dette er en KRANGLESIDE ikke en DISKRIMINERINGSIDE!!!
Amanda- Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 enig med siste anonym. ikke bry deg om hva andre mener du bør gjøre. og kaller deg ludder??? fuck de... gjør det DU synest er riktig, ikke hva nabo, venner, familie mener!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Jeg tror ikke på deg et sekund. Hilsen en som faktisk bor på vestkanten. Veldig lite vanlig med både ferier i Bulgaria og å ligge med fedres kompiser i denne delen av byen.. hehe. Dessuten burde du kalle faren din lege, og ikke doktor, hvis det er det du mener. (Doktor er amerikansk, og tilsier at man har doktorgrad, noe de fleste leger mangler...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå