Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 hei! jeg skal sammen med en veninne være forlover, og nå lurer vi på å ta hele utdrikningslaget som en weekend i kroatia,praha el lignende. men problemet er da at alle neppe vil/kan være med.. hva synes dere? vi VET at bruden kommer til å bli utrolig glad. da hun helst ikke vil ha noe vanlig utdrikningslag med utkledning og fyll... signerer med anonym,da jeg ikke vet om hun er på forumet her,og da jeg tror hun kjenner nicket mitt..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jeg synes det høres ut som en utrolig dårlig idé. Det blir dyrt, og enkelte vil føle seg presset til å stille opp på det til tross for at de ikke har penger til det. har vært med på noe lignende selv, og guri det ble mye misnøye. Folk følte de måtte bli med, men det var surmuling og bitching hele tiden
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Kanskje dere bare kan reise dere tre, forlovere og den kommende bruden? Jeg ønsker ikke å ha et vanlig utdrikningslag, og reiser derfor heller på en weekendtur sammen med min forlover Gleder meg stort til det!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 uansett så er alle innstillt på å måtte ut med minst 3tusen hver,om vi skulle arrangert utdrikningslag på hjemplassen til bruden. da med paragliding,fjordrafting,spa,suite,middag og bytur... da er vi ca 10 stk. så pris på tur til kroatia el lignende ligger på ca 1500 t/r, hotell blir en 1000kr,så er ikke så ille da. er jo bruden som skal ha en dag el fler for å føle seg spesiell, er jo ikke vennene som skal det.. og ønsker bruden noe annet enn utdritning og masse perifere venner,så tenkte vi at en tur til utlanet måtte vere perfekt! og ingen tvinges til å være med,i det heletatt. de som er nere i hennes krets har råd og ønsker å bruke penger på en god veninne.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg drømmer å få et slikt utdrikningslag:)
Hjertefamilien Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Hvis pris ikke haar noe å si, og du er ganske sikker på at noen av vennene hennes blir med er dette en fin ide! Er du ute i god tid kan du få rimelige billetter, og jeg råder deg til å søke på ferieleiligheter for eks i Kroatia. Finnes utrolig mange som leier ut flotte store leiligheter, og villaer i steden for å ligge på 2 mannsrom.. (rental croatia er ett godt søketips) Jeg ville heller ikke ha utdriting, og ble prinsesse for en dag.. Hadde ett flott utdrikningslag jeg også :-) Lykke til med planleggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå