Holly❄️ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Var på fest for en uke siden, møtte mange nye folk og fikk et nytt syn på bimboer. Aldri i mitt liv møtt så mange som kun snakker sminke og klær, og som tror de er de vakreste i hele verden. Anyway, jeg dømmer ikke før jeg har grunn til det, men satt meg sammen med bestevenninna til svigerinna mi. Hun virket veldig hyggelig og pratsom. Plutselig kom vi innom sminke da (bombe) og helt ut av det blå sier hun; Ja, du burde ikke sminke deg slik! Du burde gjort ditt og datt i stedet... Og slik fortsatte hun! Jeg ble helt målløs... Der satt hun faktisk og hakket på meg, en helt fremmed, og tydligvis ville vise seg fram for at hun hadde peiling på sminke! Hun leste jo tross alt 8 moteblader hver mnd... (!!??) Selv om jeg vet at jeg bruker sminken på en grei måte (lært mye gjennom søsteren min som har gått på skole for slikt), og har aldri i mitt liv hørt at jeg sminker dårlig. Jeg har dårlig selvtillit fra før, og akkurat denne kvelden sa mannen min at han syns jeg så så flott ut! Jeg smilte jo fra øre til øre, og så kom disse kommentarene fra denne dama.... Fyyyyy, hvorfor får jeg det ikke ut av hodet?????????? Følte meg så mislykket der jeg satt, hun tråkket rett og slett på meg... Aldri møtt noen som har gått så inn på utseende før... er helt sjokkert...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hun er sikkert bare misunnelig. hev deg over sånne mennesker.
Chiabatta Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Dama er jo syk i hodet! Er det sminke og hår som betyr mest her i livet? Tror hun at hun er verdensmester? Herregud, jeg motstår slike folk, altså.
*Molly mus* Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Ja, det tror jeg også hun er nok misunnelig. Ikk bry deg du.
Mille** Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Huff, skjønner at sånt er sårende, men hev deg over den kua. Mannen din syns du så flott ut, syns du skal bry deg om det du, og bare glemme hva hun sa. Klem
Holly❄️ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Ja, han sier ikke slikt ofte, så jeg ble jo helt svevende over den kommentaren. Og så får jeg noe slikt slengt rett i tryne, det gjorde vondt... Vet såååå godt at jeg ikke burde bry meg, men det gjør jeg visst... :s
Expat Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Det er litt synd på folk som legger alt i utseendet sitt, det blekner med alderen, det er bedre med en bra personlighet og litt sosiale antenner! Det sagt, siden du har en ekspertsøster, så hadde jeg fortalt dette til henne... Hva sier hun om dette?
klg,2 boys now:) Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 ikke bra..har faktisk vært borti en fest der ei begynte sånn på vennina min.vi fikk fortalt hun hvor landet lå,å hun holdt kjeften sin etter det..enkelte har bare ikke skam vett.regner med du så sikkert kjempe fin ut å viktiske var jo at gubben din syntes du var fin:)
Holly❄️ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2007 Søsteren min er kjempeflink (noe alle sier) og hun sier jeg sminker meg veldig bra etter ansiktsformen min, og fargene mine:) Så jeg hører jo mer på henne... Men skjønner ikke hvorfor noen kan si slikt til folk de ikke kjenner... :s
MikroMidas Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 La den flotte kommentaren totalt overskygge det den bimboen sa. Hva betyr vel det hva hun mener? Ikke kjenner du henne, og kanskje du aldri vil se henne igjen. Og hvem er det du pynter deg for, kanskje? Jo, mannen din - og deg selv da. Og så lenge dere to er fornøyd så er det jo bare fryd og gammen. GLEM HENNE!!!
Expat Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 De er tett i pappen uten sosiale antenner, det er det de er! Herlighet for ei kyr hun derre var da!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Jeg mener også at det er bra å sminke seg slik at det passer med ansiktsform og ens farge. Men kanskje denne damen mente det ikke var "inn" å sminke seg sånn? Hvis hun leser masse blader har hun sikkert hodet fullt av oppskrifter på "hvordan sminke seg sånn at man ligner madonna" og lignende...også vil hun at du også skal gjøre det slik. Selv om det ikke kler deg? Hun har sikkert bare fikse ideer, hør på søsteren din du! Du var sikkert kjempefin, og hun er sikkert hjernevasket av sesongens reklamer fra sminkeprodusentene
Gjest Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Gud bedre, hva folk får seg til å si.. Jeg hadde nok vært så barnslig at jeg hadde tatt igjen med samme mynt sagt noe som "jamen kjære jenta mi, hvis du virkelig leser 8 moteblader i uken så kaster du virkelig bort pengene dine fordi det er jo tydelig at du har null peiling og ikke har lært en dritt av det du har lest"
Kakeåndsen Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Stol på deg selv og samboeren din du:-) Guri, jeg leser masse blader selv, men sminke er jeg ikke spesielt god på selv om jeg leser og leser. Må jo gjøres i praksis også. Men jeg har faktisk gjort nesten det samme selv, dvs det gjaldt klær. Lang historie, men hun er ei venninne av meg i dag og har sagt at hun virkelig trengte å høre det jeg sa. Jeg mente bare at hun ikke skulle gjemme den flotte jenta hun er i for store klær.....
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 Ta et med ro, du har jo ikke lyst å sminke deg som en bimbo:) og et v jo tydeligvis en slik en som sa dette, sa ikke no problem. selv om det var frekt. Du er sikkert en av de som er kjempesøte og pne uten å vite det selv. Synd at hun rakket ned på deg som ikke har så god selvfølelse, men bare drit i det!
Trulte76 Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 Jeg takler ikke sånne "bimboer"jeg hell.. Helt blåst i hodet.. Ikke noe å bry seg om!! Tenker du så bra ut den kvelden jeg..som du sier..du har jo lært av søstra di som kan om sminke.. Så er det heller ikke om og gjort å oversminke seg hell.. La det prelle av deg, og heve deg over det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå