Gå til innhold

hvordan tenker far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

far vil ha sine to gamleste barn på heltid, har nå 50-50

han har ny samboer med et felles barn

han jobber så og si døgnet rundt

hvorfor skal da de to gamleste bo fast hos far når far jobber hele tiden, det blir da stemor som får ansvaret for alle tre barna.

og når stemor ikke blir hørt på noen punkt ang stebarna..

hva tenker far? hva tenker han med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på... hva er det med mannfolk, egentlig..?? De tror visst vi alle er koner fra 1950-tallet...

Skrevet

Ikke for å være kjip, men det heter "eldste", ikke "gamleste".

Så til spørsmålet. Far tenker tydeligvis ikke.. Dette er tvers igjennom urettferdig ovenfor deg og jeg hadde satt meg totalt på bakbeina.

Dette må du ikke akseptere..

Skrevet

Dersom det er sterke grunner til at de eldste barna ikke kan være hos moren lenger, så er det jo fars ansvar å ta de til seg.

Vil stemor at far ikke skal jobbe mindre, slik at han får mer tid til familien? Det vil jo si mindre penger i potten, men det er kanskje greit? For det er jo greit om far også er deltakende i oppveksten til ungene sine, ikke bare stemor.

For det er vel egentlig ikke så mange alternativer. Barna kommer til å være der (regner med også stemor ser at det er bedre at ungene er hos dem, hvis situasjonen er utålelig hos mor) og da må de gjøre det beste ut av situasjonen. De voksne må bare bli enige om hvordan de skal håndtere det økonomiske.

Nina

Skrevet

ikke er det godt å si om du er stemor eller mor til de eldste barna, uten at det er særlig relevant, egentlig.

jeg tror han tenker at han selv ser bra ut om han har hovedomsorgen for alle barna. tror ikke han tenker så særlig på hva som er det beste for barna, for stemor, eller for mor til barna.

han tenker på seg selv, og at han vil ha i pose og sekk, og bryr seg katten om noen av de andre.

Skrevet

Far tenker at stemoren får ta seg av de to eldste mens hun likevel må se etter minsten.

Stemor er dum hvis hun går med på dette, om det ikke er noe hun ønsker selv.

Og hun er selvsagt dum hvis hun tar ansvar for barna uten å få lov til å ta avgjørelser, og uten at foreldrene gjør det klart for barna at stemors avgjørelser skal respekteres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...