Skrømti Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Himmel, er nettopp blitt gravid med nr to og har en tass på 9 mnd. Det første som slo meg var at nå må vi jo jammen kjøpe tvillingvogn, en sånn med bag og sportsdel, eller lignende. Er det noen som har noen gode råd å komme med? ( klarer ikke heeeelt se for meg _meg_ med tvillingvogn, men, men. : ) )
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 er ikke sikkert du trenger da:) Kommer jo litt an på hvor mye alene turer du tar deg med barna kanskje? Vi kjøpte ei brukt ei. Emmaljunga si. Kjøpte baby bag til å ha oppi. Nå kommer jeg til å gå endel turer med de alene så syns det var greit å anskaffe. Gutten min er 18 mnd nå og fødsel rett rundt hjørnet:) Har prøvd han på stå brett og han står ei pitta lita stund så vil han ikke mer, og han går igrunn mest nå, men kjekt å ha vogna nå som vintern kommer syns jeg.
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har en som er 2 år når nestemann kommer. Var også i dilemma med dette med vogn, men har nå kommet fram til at jeg vi må ha en vanlig vogn til istedet for en tvillingvogn. Hvis den største skal i barnehage på dagtid og skal sove i vogna der, så holder det jo med en egen vogn til minsten diu har hjemme. Litt mer praktisk med en mindre vogn hvis du sllipper unna med det... Vet ikke om den største er stor nok til å kunne sitte på et sete oppe på vogna når den tid kommer? Det skal i alle fall vi kjøpe til vår. Altså en ekstra vanlig vogn og et sete...:-)
*tigerlilly* Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Hei skrømti, og gratulerer! Jeg har nok ikke noe tips å komme med...har nemlig samme "problemet" selv. Ville bare si at jeg husker deg fra sist gang vi var inne her. Jeg har nemlig en på snart 10 mnd selv og nå er jeg gravid igjen. Allerede halvveis! Lykke til med graviditeten og med leting etter ny vogn!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Gratulerer! Vi bli drøyt to år mellom våre, og skaffet oss en Easywalker Duowalker... Prøves ut om tre-fire ukers tid!
Skrømti Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Så koselig at du husket meg da. Oi, oi, du er allerede halvveis! Ønsker deg masse lykke til, vi finner nok ut av det begge to!
..., Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Hei, vi får 16 måneder mellom de to yngste, og har kjøpt en phil&teds vogn. Det er egentlig en singel vogn med søskensete som kan settes enten oppå eller bak. Siden de andre skal gå i barnehage tror jeg vi skal klare oss med den. Barnehagen er uansett i kjøreavstand, så det er jo ikke mye vi rekker å trile tur på hverdager, og i helgene er vi som regel to til å trille hvis det trengs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå