Gå til innhold

Hjelp! ang befaring av en leilighet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leier ut hybelen i huset vårt, og har funnet ut at det er gjort hærverk der. han dro bort, og ba oss låse inn moren hans for å hente ut noe fra hybelen, å så da at to dører var totalt ødelagt. en glassdør pluss en vanlig. moren fortalte også at alle de andre dørene var ødelagt. glass fløyt rundt inngangen, sammen med bananfluer og 4 poser søppel, en handlevogn og minst 50 ølflasker.

vi ringte han, men han tok ikke telefonen. vi skrev melding om befaring, men fikk ikke svar på denne. så har vi hengt brev på døren men han er jo ikke hjemme. han er "forsvunnet".

befaringen er i morgen, og vi forlangte at han møter opp.

 

men.-. hvis ikke han møter opp, har vi da lov til å låse oss inn selv? eller hvordan går vi frem herifra? vet jo han fikk meldingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...