Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi leier ut hybelen i huset vårt, og har funnet ut at det er gjort hærverk der. han dro bort, og ba oss låse inn moren hans for å hente ut noe fra hybelen, å så da at to dører var totalt ødelagt. en glassdør pluss en vanlig. moren fortalte også at alle de andre dørene var ødelagt. glass fløyt rundt inngangen, sammen med bananfluer og 4 poser søppel, en handlevogn og minst 50 ølflasker. vi ringte han, men han tok ikke telefonen. vi skrev melding om befaring, men fikk ikke svar på denne. så har vi hengt brev på døren men han er jo ikke hjemme. han er "forsvunnet". befaringen er i morgen, og vi forlangte at han møter opp. men.-. hvis ikke han møter opp, har vi da lov til å låse oss inn selv? eller hvordan går vi frem herifra? vet jo han fikk meldingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå