Tonje, M&A Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Akkurat kommer fra jormor. Har vært bekymret siden jeg har masse sterke kynnere. Kommer regelmessig og må puste meg i mellom de fleste. Er 36+0 i dag og lurer på om jeg skal fortsette å ha så vondt i kanskje 6 uker til. Men hun sa at hun trodde jeg fikk før tiden, 1-2 uker. Dette er jo vanskelig å si, men siden jeg fikk nr 1 en uke før er sannsynligheteten stor. Tenk om 1 mnd, sitter jeg kanskje med snuppa i armene:) Alt var i orden og hode lå godt plantet nedi bekkenet. Er i lykkerus, endelig snart i mål!
Ladybug~N&E Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 hold ut i litt over to uker til da så møtes vi på fødestua! jeg er fast bestemt på å føde nøyaktig på termin (jaja... er jo lov å håpe...) orker ikke tanken på å gå over!!!!! er 37+4 i dag. går med mensmurringer hele dagen (sånne svake) og det fører jo ikke til annet enn irritasjon. jeg vil føde nååååååå!!!!!
Tonje, M&A Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Om 2 uker hadde passet perfekt! Bare håper jeg slipper å gå over.. Hadde vært koselig med "kjente" på barsel! Lykke til videre, hold meg oppdatert da:) Håper murringene dine setter fart på seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå