Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Har hatt mensen hver den siste i mnd siste 5 mnd. Men forrige mnd kom den 28 isteden for 31. Syntes jo det var rart, men tenkte ikke så mye på det. Pleier og ha mensen 6 - 7 dager. Men forige gang kom den på lørdag og sluttet på onsdag. Nå har jeg fått mensen idag. Alltså enda tidligere igjen. Blør ikke så veldigt mye, men noe. Siste tiden når jeg har hatt mensen (etter fødselen for 7 mnd siden) så har jeg blødd mye. Men forrige gang blødde jeg bare sånn passe mye, og virker som om jeg bare skal blø sånn passe mye denne gangen også. Skjønner ikke hva som skjer. Noen som har vært med om lignende? Hjelp!
LadyLuck & Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Må jo huske at kroppen endrer jo seg etter graviditet og fødsel. Om du ammer enda kan det jo ha med det pluss hormoner å gjøre. Er du veldig usikker, ville jeg forhørt meg hos lege eller på helsestasjonen
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg ammer ikke. Derfor jeg har mensen. (og har hatt siden hun var litt omtrent 2 mnd.) Jeg bruker ikke noe p-middel. Begynnte med carazette, men fikk vondt i magen med dem så måtte slutte. Dette var når hun var 1 mnd bare. Kan noen legge ut dette svaret på skravle også?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Kan noen legge ut svaret mitt på skravle også?
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 sånn... da er svaret lagt ut og...
Hjertefamilien Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Legger det her også jeg, siden du vil være anonym...: Tror det som skjer med deg er helt normalt Hvis du fikk mensen 28. forrige mnd, og nå igjen i dag den 23.. er jo en helt normal syklus på 28 dager det :-) Kan bare bety at mensen er i ferd med å stabilisere seg? Mensen hos meg varer ikke noe lenger enn det du opplevde sist periode heller. Hatt det sånn bestandig jeg, bortsett fra rundt graviditet/fødsler/amming...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå