Serial mom Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Så deg nok! Hva gjør du på idag? Sover ut lykkerusen over all shoppinga igår,eller?
*Vetlis* Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei Snuppa mi! Nei i dag har jeg hartt besøk av ei venninne, vært på møte i banken (hmmmm hørtes ikke det litt voksent ut knis!) Så kommer det ei veninne nå, så kal vi på gave jakt til to 5 åringer og og to 4 åringer :-) Hadde en ekkel opplevelse ang leger/jordmor/ spesialist osv i går, må fortelle deg om den, men tar det på privat mail i kveld.... Orker ikke utlevere noen her inne, for det blir for dumt :-) Du driver på med i dag da? Stor klem :-)
Serial mom Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Da tar vi det internt senere,vennen! :-) Kos dere i leketøysbutikken da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå