Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så deg nok!

 

Hva gjør du på idag? Sover ut lykkerusen over all shoppinga igår,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snuppa mi!

Nei i dag har jeg hartt besøk av ei venninne, vært på møte i banken (hmmmm hørtes ikke det litt voksent ut knis!)

Så kommer det ei veninne nå, så kal vi på gave jakt til to 5 åringer og og to 4 åringer :-)

 

Hadde en ekkel opplevelse ang leger/jordmor/ spesialist osv i går, må fortelle deg om den, men tar det på privat mail i kveld.... Orker ikke utlevere noen her inne, for det blir for dumt :-)

 

Du driver på med i dag da?

 

Stor klem :-)

Skrevet

Ups, der kom Karo!

Så da må jeg løpe!!!

Skrevet

Da tar vi det internt senere,vennen! :-)

 

Kos dere i leketøysbutikken da!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...