Gå til innhold

Strekkmerker BAK knærne??? :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så mange strekkmerker. La på meg 8kg i graviditeten , men fikk endel vann. Er ikke verdens største jente men ingen kilo går av nå.

Så så jeg i går at hele låret mitt er fullt av strekkmerker, nedre del av magne og BAK knærne?? ER det mulig!!!

HATER MEG SELV!!!

Vet at strekkmerker følger med men jeg føler meg helt forferdleig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen til min verden...

heilt grusomt!!

Skrevet

Velkommen etter, ja... Jeg har masse strekkmerker på innsiden av lårene, og LEGGENE (ikke SÅ lett å gjemme unna, kanskje...), og noen på magen. Man føler seg ikke så innmari flott i shorts, akkurat... :o(

Skrevet

Velkommen skal du være. Jeg gikk fra å være ei "lita mus" i følge mamma, til å bli 178. Jeg til og med strekkmerker oppå skuldrene og vannrette på korsryggen!

Skrevet

Unnskyld men nå ble jeg litt glad, jeg er ikke alene

Trodde faktisk jeg var den eneste med SVÆRE LILLA strekkmerker bak knærne og overalt.

Hvordan kan man få bort dette??

Jeg kan jo ikke gå i kjole for da syjns det. Føler meg SÅ feit og ekkel at jeg egentlig bare vil spise mer og mer så jeg har en grunn til det.

Dette går jo utover min psykiske helse.. Mulig jeg høres ut som en dritt som forventa å se ut som Jessica Simpsons etter fødsel men jeg føler meg ikke vel.

Syns faktisk vi burde fått litt mer støtte enn vi får.

Skrevet

nei, liker best bukser, men funker dårli i fint vær...

Skrevet

Heregud! Skulle ikke vært lov"

Vel blir det fine unger men allikevel, skal ikke mor få føle seg godt etter fødselen? Er jo NULL oppfølging av heslevesenet på sånne ting!!!!!!

Nei heisann du, bare forfall nå er ud jo mamma allikevel..

ARGH

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Altså...skulle presisere at de var selvsagt ikke på selve puppene, for det hadde ikke gjort noe siden jeg skal ha brystreduksjon. Men i stedet så kom strekkmerkene på steder en ikke kan operere vekk.

Skrevet

Bak knærene fikk jeg da jeg var ca 12 år og strakte meg mye på kort tid. Tror jeg er en av få kvinner som for det meste driter i strekkmerkene, kommer sjeldent på at jeg har dem (selv om jeg se dem) før jeg leser om folk her inne som synes de er så fæle. Tror man kan få strekkmerker overalt hvor huden er tynn nesten.

Skrevet

off.. føler meg lite pen for tida ja.. bak leggene, kunne aldri trudd det skulle komme der, men der tok eg feil :P

kordan få det vekk? veit at det ikke går vekk, men kansje noen har funne ein vidunder krem eller noe? si ifra iallefall!!

har på sidene og, men ikke på magen.. var ikke så stor.. men men.. syns synd på beina mine!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har bilde av strekkemerkene mine på magen på albumet mitt her, og jeg prøver å tenke positivt ved å skrive "Desto flere strekkmerker desto søtere unge". Ok, så jeg har verdens søteste unge, men det har jo også de som ikke har noe som helst av strekkmerker, eller de som har det på steder som skjules godt, så det er ikke alltid jeg kan tenke positivt.

Jeg tok faktisk dette opp med psykolog, men den j**** dusten sa at jeg så nok ikke så ille ut som jeg forklarte. Var på nippet at jeg dro av meg genseren for å vise, men turte jo ikke det...gråt i stedet hele veien hjem. (Bytta forresten behandler etter det, for samme fyr mente jeg ikke hadde depresjon, noe som er det rareste jeg har hørt) Og bukplastikk hjelper ikke meg siden strekkmerkene går såpass langt opp (har vokst enda litt mer i det her svangerskapet)

Skrevet

Jeg syns det er en fattig trøst med at man fikk en fin unge. For det fikk man jo uansett. Ungen er jo og blir kjempesøt men jeg følre meg ikke vel.

Det er vel det det går på. Folk sier jo, det er ikke så ille. Men det driter jeg faktisk i for for meg er det kjempeille. Blir for dujmt for meg å stue det bort fordi andre har det verre. JEG har det ille nok for meg.

Fint at folk klarer å fnyse det bort fordi de ikke bryr seg om det, jeg bryr meg. For meg er det viktig å like meg selv. Det gjør jeg ikke nå og med en depresjon og angst fra før av blir ikk dette bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...