-Hengebuksvinet- Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hvordan ringer jeg 3g samtaler? Dvs sånn at man ser den andre?
Tigerpuz Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 På tlf min så går jeg inn på kontakter ---> den jeg vil ringe til ---> valg --> videoanrop.. Håper d var til litt hjelp..
-Hengebuksvinet- Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Takk for rask hjelp ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå