Diva Muffin Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg var en tur på butikken for ca en halvtime siden. Og der hadde fruen til bror til svigerfar sett meg. I kjole og bukse! Det første hun gjorde da hun oppdaget at en bekjent gikk kledd så sjokkerende var å skynde seg å ringe svigermor, for å fortelle denne sensasjonelle nyheten. Så sender svigermor melding til samboer, om at S har sett meg på butikken i kjole og bukse, og var helt overgitt. Deretter ringer han til meg, og liksom-kjefter og si jeg må kle meg anstendig. Alt i løpet av en halvtime. Ikke verst det, vel? Jeg tror samboer er det forsinkende ledd her, hadde bare han fått ræva i gir, så hadde jeg hatt nyheten på under et kvarter!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hva er de sier om jungetelegrafen, at den går raskere enn ild i tørt gress? He he, det går fort hos dere i hvertfall!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 ha -ha, den var god. Det var som når jeg var gravid sist, og gledet meg til å fortelle de enkelte det. Hadde ikke nådd å si det til noen, før meldingene haglet inn med gratulasjoner. Skjønte ingenting før ungene kom hjem og "tilsto", de hadde vært innom ene tanten rett etter skolen, og kom hjem ca 10 -15 min etterpå, og der hadde de røpet det.
Lille Filur Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 hehehehe:-D Men jeg må bare spørre, hva er galt med kjole og bukse?
Diva Muffin Skrevet 23. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2007 Det er vel litt for uortodoks påkledning for enkelte, antar jeg
Mille** Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Hahaha.....nå måtte jeg le her. Minner meg litt om da jeg farget håret mørkt, kom hjem fra frisøren og der satt svigermor og svigerfar i stua, de fikk hakeslipp. Dagen etter kom søstra til mannen min, hun hadde hørt at jeg hadde farget håret og måtte bare se det med egne øyne. *lol*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå