Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei:) takk for svar! Du kan kanskje svare meg på hvordan jeg bør gå frem? Jeg må inn på ett eller annet på vgs. Samme hva. Lurer bare på hva jeg bør si og ikke si.. Hvem burde jeg helst snakke med? Jeg har som sagt 6 uker igjen til termin, og da 3 uker til permisjon så jeg har ikke akkurat god tid... Håper du kan svare meg på d
prøvekluten+3små Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 her står i avisa oversikt over ledige plasser,så ringer man bare kommunen..men hvorfor MÅ du inn nå da? du får jo ikke fødselsstipend av bare å melde deg som student..med mindre du har vært student de siste seks mnd da..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hvorfor jeg MÅ inn?? D er vel ikke så veldig ideelt å få en unge å ikke få inn ei krone... Jeg tok allmenn påbygging i fjor, men måtte vente med norsken for å få greie karakterer i de andre fagene så jeg må vente til neste år med å søke høyere utdanning...(tar norsken som privatist nå) Skjønner ikke hvorfor folk må være så kvasse... Denne løsningen er d lånekassen som har sagt jeg skal bruke, og jeg er ikke den eneste som må gjøre d sånn... Rekker ikke å jobbe i 6 mnd på 3 mnd for å si d sånn... Hvilken avis så du dette i da? Håper du forstår min situasjon, og ser at jeg gjør så godt jeg kan... HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Tror ikke dette var ment så krast,som det ble tolka. Heller en misforståelse:) Tror det er flere aviser som viser hvilke skoler som har ledige plasser. Hvis ikke foreslår jeg at du går inn på fylkeskommunens sider, der kan det godt hende du finner oversikt over hvilke skoler som har ledige plasser (iallfall har rogaland det). Hvis ikke kan du kanskje ta en ringerunde .. Forutsetter jo at det er flere skoler å velge blant da..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Mulig d, er bare så lei av å høre disse komentarene... Har hatt en positiv innstilling hele veien, men nå er d noe negativt hele veien... er vel litt hormonell å Har kikka på alt av nettsteder og i aviser, men finner ingenting her... må ta en ny ringerunde i morra tenker jeg.. Takk for svar:)
Yarn Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Kjedelig når det butter i mot hele veien. Skal ikke så mye til før det blir feil da:) Men lykke til iallfall!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Hehe... nei d stemmer ganske bra;) Tusen takk:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 er du her "opptaksjenta":O) måtte bare gi en dytt til...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Dytter siste gang i håp om at du kommer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå