polarn & pyrene Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 I dag har jeg pakket ned alle sakene til meg og dattera mi, for vi flytter hjem til svigermor i 3 uker för vi får våres eget hus. Har liksom prövd å få med saker som vi behöver i hverdagen nå som som vi begynner å jobbe og gå i barnehagen. Bilen begynne rå bli full og mannen kommer hjem o 2 timer, for ås å kjöre hjem til Norge. Men nå er jeg helt utslitt her, men behöver ett spark der bak for å bli ferdig her nå. måtte bare syte litt.
Chiabatta Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Det er stress, ja. Gruer meg allerede til alt vi skal flytte på om drøyt ett år. Huff! Vel, du MÅ bare gjøre deg ferdig. Tenk at dere snart får et nytt sted og bo:-) Kast ALT du ikke får bruk for. Lykke til!
Expat Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Feel your pain, var nettopp igjennom dette sjøl, og er i den "treukersperioden i koffert" nå. Hvor er buksa mi hvor er skjorta mi... Det er jo helt sykt å flytte så langt. Imponert at du pakka så fort alt sammen da (eller kommer resten senere?), vi brukte ukesvis. Og måtte selge alle møblene våre.
polarn & pyrene Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Har brukt uker på greier i huset. Mne i dag har jeg pakket ned klärne og hverdagslige ting til meg og jenta mi. Mannen kommer til å bo her i 3 uker til han er ferdig med jobben sin. SÅ han får ta resten av små sakene selv....
Expat Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Har du husket å ringe skattekontoret der dere bor for flytting slik at dere får barnetrygden? Og avmeldt i sverige? Den der er trå å ta senere, sure penger...
polarn & pyrene Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 vi skal gjöre det. MEn enn så lenge ut september er jeg foreldre ledig her i sverige og da får jeg ikke noe i Norge. MEn fra 1 oktober er vi nordmen på riktig. Er folkbokfört her i göteborg til da.
Expat Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Fint, herlighet det er mye å huske på, eller?
polarn & pyrene Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Det er veldig mye å huske på. Men har lagd en liste på hva vi må si opp her i göteborg og hva vi må tegne i Norge. Men det begynner å bli slitsomt dette. Det var ikke like slitsomt å flytte ut av jenterommet sitt som 19 åring og til Göteborg. Men nå har vi ett helt hus, barn og kjele dyr så må huskes på også. Men om noen uker nå få rvi huset og flytte bilen med mannen kommer da den 15 september.
Expat Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Ja, herlighet, her i Tyskland har alt 3mnd oppsigelsesfrist også, så vi har fått noen overraskelser...
polarn & pyrene Skrevet 23. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2007 her er det 1 mnd oppsigelse på det meste og det som er lenger tid på , kommer di nye eierene til å ta over. Men det kommer sikkert noen overaskelser hit i huset også. Kan jo ikke tenke på alt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå