Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså på takkekortet? Har tatt bilder av min lille store gutt på 4 mnd som ble døpt på søndag, og ett av de skal brukes til takkekortet. Problemet er at bildet han er finest på så er dåpslua av. Gjør det noe?

Eller er det totalt sosialt uakseptabelt at dåpslua ikke er med på bildet? :-)

 

Skal bestille bildene nå så håper noen kan hjelpe meg med valget :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg den ikke trenger være. Det viktigste er at dåpskjolen er på.

Skrevet

Ja, dere får nok bildene i retur hvis lua ikke er på!! Hehe...neida, velg det fineste bildet, våre var også finest uten den dumme lua. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...