Gå til innhold

Ny bruker :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har akkurat meldt meg inn her, og ønsker litt info. Sitter å leser på debattene å lærer mye (tusen takk! :)) men det er så mange forkortelser som brukes, kan noen oppdatere meg litt så jeg kan henge litt mer med? F.eks. at EL betyr eggløsning, eller hva?

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NYTT Side 1. En samling råd, tips og forklaringer på forkortelser for alle nye BIMere, se på denne:=)

velkommen og lykke til forresten:)

Skrevet

Okai, da skal jeg se på det:) Trenger alle råd jeg kan få. Begynnte å prøve i vår, men ingen resultat enda.Sluttet med pillen i april 2006. Er vel bare av de som regner med det skal funke på første forsøk,men det er vel bare å vente og håpe.

Takk for svar:)

Skrevet

velkommen inn hit:)

og lykke til med prøvinga:)

Skrevet

Velkommen inn hit, og la oss håpe du slipper å være her så lenge :)

Er selv i 13. pp (prøve periode). Og NÅ vil jeg ha en liten spire. Har ei snuppe som fyller 2 år om noen uker, så ingen krise enda. Har jo henne å kose med.... men så var det det med et søsken da!!

Lykke til!

Skrevet

hei og velkommen inn hit:-)

lykke til med prøviga :-)

Skrevet

Hei:)

Velkommen hit til oss:)

Må bare få si at disse sidene er heeeelt utrolig å være på,det er sååååååååå mange snille damer her inne som støtter og er her for hverandre hele tiden.

Jeg håper den lille spiren din sitter raskt og at du slipper å være her inne lenge:)

Masse lykke til og bare rooop ut om det er noe du har på hjerte eller noe du lurer på.

klem

Skrevet

Tusen takk for all støtte! Virker som en kjempe koselig gjeng her inne! Kjekt å ha noen å spørre, samboeren vil ikke at vi skal si at vi prøver til noen.

Håper på det beste hele tiden, like kjedelig å hver gang tante rød kommer på besøk... :( Skal vel ikke klage egentlig, vet at mange har prøvd imange år, men man håper jo på det beste. Blir bare irritert på at de som virkelig vil ha barn ikke får, mens de som absolutt IKKE burde fått får ihytt å gevær... men men, man må da ikke gi opp :D

Hvordan regner dere prøveperioder forresten?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...