Gå til innhold

Stakkar lille nurket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maja var jo ikke helt i slaget på treffet i går. Og i går kveld/natt har hun vært veldig veldig urolig. Hun fikk seg til slutt noen timer søvn, men skrek til i søvne også. (Tror jeg fikk tilsammen tre timer søvn i natt..) Målte feberen i dag. 38,7. Ikke det helt store, men litt er det jo. Synes jeg kjenner at gommene i over-munnen har endret seg. Små kuler som stikker litt ut. Men ingenting i under-kjeven. Men alle kan jo ikke være A-4 å få tennene nede først:-)

Ga henne en paracet i dag tidlig. Ikke for at feberen var så innmari høy, men tenkte at hun måtte få sove litt. Vet ikke om det er helt bra men.. Hun har i hvert fall fått seg et par dupper etterpå, og er i bedre humør.

Håper bare det er tennene som er på vei, og at det ikke er noe sykdom. Men det var i hvert fall ikke så rart hun var surkete på treffet. Vi får satse på bedre humør neste treff, og kanskje noen søte små tenner å vise frem? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, som jeg føler med deg.. Matteo har vært slik siden treffet. Han sovnet på vei hjem og sov i 2 timer. Jeg synes det var deilig, og lot ham sove lenge...

Men etter det begynte h... Han har nesten grått nonstop siden.

Ønsker lille tulla di god bedring, det er ingenting som er så vondt som når de små er syke!

Satser på at tennene er fremme til neste treff jeg maja!

Skrevet

Uff da, lille Maja er ikke helt i form stakkars. 38.7 er jo feber, synes det er greit å gi paracet da jeg. Så lenge det får henne til å slappe av nok til å få litt søvn så er det uansett verdt det. Det tar nok på for en liten kropp å ha vondt og kjenne seg slapp, skjønner det. Tipper det er tenner på vei jeg også, det skal visst være litt vondt det.

Typisk Maja å få tenner oppe først da, skal absolutt være annerledes liksom hehe ;-)

Lykke til, håper i natt blir bedre for dere! Også dere som har besøk igjen da.

Skrevet

Uff da, stakkars lille Maja!

Skjønner godt at du ga henne litt paracet, er jo ikke godt for de små å ha det vondt og enda værre er det for oss store å se på.

Håper det er tenner som er på gang hos dere også og at de kommer ut fort som fy :-)

Skrevet

Hei,

Les det som står først på DIB siden i dag for det står det nettopp om tenner og at gommene endrer seg litt. Vi måtte også gi paracet forrige uke. Hun klør noe fryktelig om dagen og i tillegg hadde hun fått vaksine. Her var feberen noe sånn som Majas var. Vi gav bare en paracet og etter det sov hun to timer og feberen forsvant. Men det er helt normalt så vidt jeg har lest at de får litt feber når tennene kommer. Her er det også tennene oppe som kommer først og det er ikke en gang de i midten, men hjørnetennene...Så velkommen i klubben.

Skrevet

Stakkars liten. Du får gi henne masse trøst og massere gommene så det ikke klør så mye for henne. Det er sikkert ikke bare godt for disse små å få ut tennene sine. Moro at hun er annerledes baby og får tenner oppe. Det blir stilig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...