Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere ha/har dere lyst på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt vanskelig med valg av vogn. Det er jo så masse og velge mellom! Har ikke tenkt å kjøpe vogn på en stund, men det er greit å se litt på hva som finnes.

Jeg har tenkt litt på Emmaljunga edge duo (tror jeg den heter) og city cross med citybag. Og Brio Happy.

Morro å høre hva dere andre tenker å kjøpe, eller har kjøpt. Så jeg kanskje få noen ideer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Emmaljunga Edge Duo, med Classic chrome understell, i fargen Moonlight :) Falt fullstendig for den ;)

Skrevet

Emmaljunga edge duo her også,med sportsunderstell,i fargen jungel. Jeg har ikke peil på vogn,så jeg bare tok den jeg syntes så mest praktisk ut for vårt bruk,siden vognvalg ble mitt ansvar!(mannen min er ikke så opptatt av sånt,he-he,og det er i grunnen ikke jeg heller!)

Skrevet

Jeg har kjøpt urban jungleeller one thre hill(er ikke helt sikker på skrive måten der):), den er kjempe god og kjøre+ att jeg slipper å bytte vogn på noe tidspunkt..:):)

åsså er den kjemesøt, sorte og vite pepita ruter:)

Skrevet

Jeg skal ha en simo kombi, men kjøper den ikke før etter nyttår. Håper den kommer på tilbud. :D

Skrevet

emmaljunga smart duo combi..nesten samme som duoe edge, men mye lettere =) å som jg gleder meg

Skrevet

Blir mest sannsynlig teutonia kombi, s3 spirit. grå, svart og mint grønn:) Koster vel omlag 6000 med bagen! :)

Tre hjuling.

Skrevet

jeg skal kjøpe brio happy:)

Skrevet

Hva betalte dere for Emmaljunga Edge duo, dere som har det?

Emmaljunga får vel inn 2008 modellen når jeg tenker å kjøpe. Men hører den er dyrere. Kanskje jeg finner 2007 modellen på salg et sted etter hvert.

Tenkte også litt på å dra til sverige å kjøpe.

Skrevet

har kjøpt simo kombi vi.. likte den best som babyvogn:) så passer den best for oss som bor på"landet":)

Skrevet

Jeg skal ha Teutonia Mistral med mykbag. Den synes jeg er fin, passe størrelse til meg og ikke minst tar den ekstremt lien plass sammenlagt, noe jeg synes er viktig da jeg har hundebur baki også. Så da får jeg både vogn og bur ved siden av hverandre.

Skrevet

Etter fars innstendige ønsker ble det TFK Joggster Twist her i gården. Har bestilt over nettet og venter nå på å få den levert.

Håper han vil trille masse turer siden han er så fascinert av vogna:)

Skrevet

jeg har kjøpt brio happy.den er så lett og fin.kjøpte den i sverige til 4000kr.i fargen mørke brun....

Skrevet

Akkurat den delen har jeg løst fra før=o)

Har en Simo Duo vogn og er KJEMPE fornøyd med den...Kjøpt i 2003 ...=o)

Har fra lille gutt var baby...=o)

Skrevet

Vi betalte 6000 for vår vogn i Sverige. Var på besøk hos svigers der borte, da sambo foreslo vognhandelen ;) Tror den koster mellom 7000 og 7500 i Norge, men er litt usikker. Baby Kos har hatt 20% på emmaljunga den siste tiden:)

Skrevet

Vi vipper mellom Emmaljunga Edge Duo og Emmaljunga Classic Duo!=)

Lurer litt på Simo Duo 755 også...=)

Skrevet

Har også kjøpt brun brio happy i sverige. Den er så utrolig fin og er på tilbud på Babyproffsen til 2.september. :) Har ikke prøvd den så mye ennå, men digger den allerede. :) Passer veldig fint for meg som er så liten jaffal. :)

Skrevet

enig....brio happy er veldig lett og legge sammen og ta av bagen på.og den veier ikke så mye..;)

Skrevet

Tenkte vi skulle ha Brio kombi her. Men er Brio Happy en duo vogn??

Skrevet

Emmaljunga City Jet, med City bag til. Sportsdel i fargen Elk, og bagen i farge Sport Carbon tror jeg... :D

Skrevet

vi har fått emmaljunga edge duo i fargen jungle =)

måtte betale godt over 7000 for den, men det var en gave fra mamma, så vi var heldige der =)

Skrevet

I følge folkene på babyshop var det IKKE lurt å vente på at 2007 modellen kommer på salg, for vanligvis er de utsolgt lenge før det pga. at de stopper produksjonen av de tidlig. Så hun mente at da risikerte man isteden å måtte punge ut mye mer penger for en -08 modell, så det er like lurt å kjøpe 07-modell med en gang..så sparer man hvertfall litt :)

Skrevet

Vi har kjøpt den - den er kjempefin!!! Og så lett! :)) glede deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...