Cybermom♥ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg har nesten ikke sovet de siste fire netterne pga halsbrann. I første gikk det ann å stagge det med melk og Frutin(fås på helsekost). Men ikke nå lenger. I går kjøpte jeg Gaviscon på apoteket, men det hjalp mindre enn melk... Noen som en ide om hva som funker? Spiser nesten ikke (veldig dårlig matlyst for tiden) så det er ikke noe jeg spiser som gjør det heller... Blir i vanvittig dårlig humør av dette. + en del andre ting som jeg ikke gidder å gå inn på nå. Er på randen av deprimert, og det er vel ikke det beste for barnet i magen heller. Er 38+4 i dag.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Eneste som hjalp meg var å löse opp 1 teskje natron i litt vann og drikke dette.... Tröst deg med at så snart babyen er ute er halsbrannen forsvunnet oxo! Lykke til!
Entil? Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 ahh...hvet...halsbrann er noe dritt!gavison hjelper ikke på meg lengre heller,så smaker det piss også..men kjøpte link på apoteket..de fungerer faktisk enda,og jeg er over lykkelig...har ikke hatt halsbrann siden jeg kjøpte de på tirsdag...jeg har også prøvd og knaske lovehearts..og det hjalp for en periode...ellers så er det noen som sier at å spise mandler kan hjelpe på...men hvis du ikke har prøvd link enda,så anbefaler jeg det,og de smaker også kjempe godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå