Gå til innhold

stor venninne som klager over vekten sin...jeg blir sint

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun veier kanskje 15 kg mer enn idealvekten og har alltid vært litt stor. når jeg ser henne ser jeg at hun er litt stor, men jeg tenker ikke feit dame heller. men hun klager hele tiden over vekta si, spør meg ofte om jeg synes hun er stor, om jeg synes hun har gått ned..hun gjør ikke mye for å gå ned i vekt, og hun går ofte i klær som trange topper, kun i bh ute på veranda osv. ting som ikke akkuratt skjuler kroppen. jeg mener ikke hun skal skjule kroppen sin, men synes det er rart at hun er så misfornøyd med kroppen sin og går i klær som jeg synes ikke passer hennes kropp (ja, bare døm meg). jeg hadde i allefall ikke gått sånn hadde jeg vært misfornøyd med kroppen min. hvordan skal jeg forholde meg til dette (dette er et tema veldig ofte vi møtes). skal jeg bare være ærlig å si at jeg faktisk synes hun klager for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som om hun trenger en stadig bekreftelse! og jeg ville nok sagt forsiktig i fra, hvis jeg var deg! synes det er slitsomt når folk skal klage sånn!

man må jo ikke si det rett ut, men pakk det pent inn, hun setter nok pris på ærligheten din i lengden (selvom hun kan bli litt furt med en gang!) men siden hun spør deg hva du synes, ber hun om det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...