Gå til innhold

Er det bare meg?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som aldri har hatt problem med barnehagen. 3. mann har nettopp begynt. Har alltid kunne snakke med barnehagen og diskutere ungene mine, men det har aldri vært noe krøll. Ser bra ut denne gangen, også. Ungen er mett og tørr når han blir hentet, og personale tar opp praktiske ting med meg og forteller om dagen hans. Har jeg bare vært heldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er slik det skal være. og håper ikke at du bare har vært heldig.

selv hadde vi problemer med den første bhg frøkna gikk i, de taklet ikke at hun som følge av urinveisinfeksjon fikk problemer med å små skvette litt i trusa så de tokk på henne bleie da hun hadde vært tørr i over ett årog var 4 år. de mente det var vanskeligere å ta med en ekstra truse på tur enn å ha med bleie?

vi endte med å bytte bhg og har vært superfornøyd intill hun begynte på skolen der har det heler ikke vært noe krøll.

jeg jobber selv i bhg og vi ønsker jo å i møtekomme barnas og foreldrenes behov så sant det er mulig.

Skrevet

Ikke bare deg, heldigvis! Vi har nå bare ett barnehagebarn, men er veldig fornøyde. Det hender selvfølgelig at noe kunne vært annerledes, men stort sett er alt bra.

Men det er vel kanskje viktigere å fortelle om det som er galt, enn det som er bra. (Enklere å gi ris enn ros...) Banal sak, det der. Men, men... Sånn er det bare!

Ha en god dag, og kos deg med at barna dine har det bra!

Skrevet

Jeg! Ungene mine har heller aldri hatt noe trøbbel i bh, verken med innkjøring, matpakke-søppel, våte bleier eller våte sokker.

Bare velstand og gode dager.

Skrevet

Ingen problemer, skjønt vi måtte svelge noen kameler da eldste var på dagsenter i Latin-Amerika back in those days - men det kan så avgjort skyldes på kulturforskjeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...