Gå til innhold

Glitterpusen! (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Så du hadde bestillt pinjata fra USA, men det blir jo ikke toll på den? 16 USD blir jo ikke mer enn ca 100 kr?

Men hvordan gjør du det? fyller du den med godter og så slår de hull på den? eller hvordan er det? har bare sett sånt på amerikanske serier og filmer, he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åja de koster ikke mere..jeg kjøpte tallerken,servietter o.l i samme stil jeg..da måtte jeg fortolle hehe

Det er to typer pinjata..ene er med tråder man drar i..det er 20 tråder..ungene stiller seg på rekke..og drar en og en til den ene trekker tråden som åpner luka..spennende :)

den andre er man slår i stykker..men den med tråder var iallefall ganske grei å bruke..jenta mi hadde kitty cat :)

Oppe på pinjataen er det et hull man fyller oppi :)

Man kan få kjøpt pinjatagodt/leker også..

Men man kan kjøpe selv:)

Var iallefall en stooor stas med pinjata her iallefall

Skrevet

Pull-string mener jeg de heter de med tråder for å dra i :)

Skrevet

så genialt!:) det tror jeg at jeg må kjøpe. garantert ingen her som har vært med på det før.

Skrevet

ja ungene gikk å trippet og gledet seg til pinjataen her iallefall..blir det herretter istedet for godteposer..for de får jo snop da også, men bare litt mere spennende :)

Og når luka åpnet seg og det raste ut godt (kan hende man må riste litt på den da) da var de helt ville :)

Så anbefaler deg å kjøpe den ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...