Moyra Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Sliter så sinnsykt med kløende brystvorter.. De er tørre så jeg prøver å smøre de hver dag, men det vil ikke slutte å klø!!! Noen som har noen geniale tips som kan få meg til å slippe å miste forstanden?
Moyra Skrevet 23. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2007 jeg tar imot tips med stooooor takk
Tooblind Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har ingen erfaring enda , men jeg vet at ei venninne av meg brukte Spenol og Acreme når hun hadde det problemet..
line_n & sara Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 klør de fordi de er tørre? da kan en fet krem m mineralolje (parrafin, babyolje, har mange navn!) hjelpe, siden den legger seg om et lag oppå huden! (et tips er kansje å bruke sånn fotkrem, de pleier å være fete) ville kansje også blanda kremen med litt aloevera eller lavendel. (bare bland alt i hånda før du smører deg inn) lykke til!
Moyra Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 har kjøpt egne brystvortekremer på apoteket og synes det er merkelig at det ikke funker... Det begynner å bli litt smertefullt, for det er ikke akkurat bare bare å klø der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå