Gå til innhold

Blir helt svett av svigermor noen ganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor er den snilleste svigermor jeg kan tenke meg, men hun er så redd for å være til bry for andre.

Her om dagen kjørte jeg henne på shopping fordi hun ville ha nye klær til en begravelse. Idag ringte hun og sa at et skjørt hun kjøpte var litt trangt og at hun gjerne ville bytte det, men bare hvis vi skulle på kjøpesenteret idag! Vi hadde tenkt oss dit for å hente noe vi har bestilt, men var litt usikker på om vi skulle rydde hjemme isteden for da vi venter besøk i morgen.

Sa jeg kunne si ifra til samboeren min, så kunne vi helt sikkert kjøre dit idag, men nei, da var det bare å glemme det, ingen problem. Uansett hva jeg sa så sa hun nei.

Ender med at jeg bare tenker "så får du bare sitter der med det trange skjørtet ditt!"

Måtte bare få ut litt luft her *hihi*

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kan takke ja når jeg sier vi helt sikkert kan kjøre idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virke jo som hu tydelig hinta om at hu gjerne villa få litt hjelp med kjøring... men synes vel det er uhøflig å være til bry!! Jeg ville vel insistert på å kjøre henne:)

Hehhe, kan forstå at det kan bli litt mye hvis det blir slik hver gang, men hun er vel vant til å klare seg selv kanskje?? Og synes det er litt nedvergende å be om hjelp....??

Har ingen anelse jeg:) Bare jeg som lufter litt tanker og meninger!!

Skrevet

er begravelsen i morra, eller? Hvis ikke så kan hun jo bare være med dere i morra i stedet :o)

Ellers får man jo fnatt av sine svigers :o) Jeg også til tider!!

Skrevet

Neida, begravelsen er ikke før om tirsdag, men hun reiser bort i helga så da får vi ikke kjørt henne.

Blir bare så lei av at hun aldri kan innrømme å ha noen behov. Selv grunnleggende ting som å innrømme å være sliten eller å være sulten må man hale og dra ut av henne.

Huff, får kanskje kjøre henne på mandag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...