Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Da var det gjort :-( Regningene er betalt, og denne gang var den mest irriterende regninga jeg har iløpet av hele året betalt også :-( NRK lisensen er argggh!!! Har så lyst til å bare kaste regningen når den kommer, men betaler pliktoppfyllende hver gang. Og er like irritert hver gang også!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Men har ikke den blitt mye mindre? Surra litt sist gang jeg betalte den, skjønner enda ikke helt hva jeg har gjort, men betalte den hvertfall 2 ganger. Så denne gangen fikk jeg en giro med bare XXXX på der summen vanligvis står. Også sto det enda at jeg hadde noen kroner til gode hos de...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Jo, den har nok blitt mindre. Mener jeg betalte litt over 1000kroner sist, og denne gangen var regningen på litt over 700. Vent litt, men om jeg tenker meg om er dette kanskje kun fordi de har gjort om rutinene sine for hvor lenge den varer?? Ser her at den kun varer ut året, tidligere har det vel vært i februar??
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 De er ikke sann de derre NRK...Joda, regninga er mindre MEN sjekk for hvor lang periode den gjelder da! På min står det fra 1/9 - 31/12...det er jo ikke et 1/2 år ...grrrr...så det betyr at de har økt lisensen og vi betaler MER .
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hehe, ja, nei, det tenkte jeg ikke på å sjekke. Synes det var rart ja. Lurt, igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå