Forskeren Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Deler dere 50/50 inne og ute? Jeg gjør jeg mest inne, ja, dvs han er flink å rydde stua og kjøkken daglig, men jeg tar helgavask (2 bad + støvsuge/vaske gulv). Han ser ikke helt poenget med vasking tror jeg..? Og jeg vasker stort sett klær. Men så er jeg jo hjemme for tiden også. Han tar mest ute, vanner/klipper/raker plen. Jeg kan ikke fordra hagearbeid... Når det gjelder utvendig vedlikehold, maling etc, deler vi ganske likt. Men han tar også snømåking, ja...
Diva Muffin Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Han vasker klær, maler gang, gjør alt i hagen, støvsuger Jeg rydder, legger sammen klær, gjør alt på kjøkken og bad, vasker Vi har bare bodd en vinter i eget hus, og da hadde jeg bekkenløsning, så snømåking var ikke et tema. Tipper vi kommer til å dele på det til vinteren.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 omtrent samme som hi. men fordrar ikke og brette klær så den jobben er hans
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Kommer veldig an på. Når jeg er i god form (dvs ikke gravid ;-)) og er hjemme gjør jeg nok mest inni huset, men vi deler ganske likt. Jeg tar meg av alt hagearbeid (delvis fordi han har gresspollenallergi og delvis fordi jeg trives med det), men han tar mest av vedlikehold av huset utvendig (dvs altsom krever at man må opp i en stige, jeg har kraftig høydeskrekk), graver og planerer ut jord der vi ikke er ferdig osv.
Chiabatta Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg gjør rent og vasker klær. Vi bytter på å lage middag. Han tar som regel oppvaskmaskinen, bilen og hagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå