Gå til innhold

Et spm til dere som har hatt akupunktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte en slik fyr nå som holder på med dette for gravide blant annet.

Jeg har sikkert misforstått helt disse innleggene ang dette inne her.

Han brukte to typer behandlinger, den ene var denne modningsakupunkturen som var for å støtte kroppen som han sa. Den følger kroppen i svangerskapet og styrker, men ikke at den nødvendigvis gir modning av livmorhalsen, men styrker i den form av støtte ved at man er sliten etc.

Den andre var denne som satte igang fødsel, men det gjorde han som regel ikke før man var på overtid eller bebien lå i feil leie etc.

Så hva er vitsen med dette da og begynne i uke 37 med det? Jeg vil føde jeg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, jeg har tatt modningsakupktur, men sant det med avslappning osv, men kroppen modnes bedre når den er avslappet.. det samme gjelder fødsel, den starter bedre når en slapper av, det har jm sagt..

Skrevet

Oki, men har sett at noen får den behandlingen som kan være med å sette i gang ved termin, men begge de som jeg har ringt til gjør ikke det før det har gått 14 dager over termin.

Får tenke litt på det om jeg skal bruke noe penger på det, har ikke akkurat så mye å rutte med fra før, men...

Skrevet

Jeg er nå i uke 36 og holder på med modningsakupunktur. Dette skal jeg også gjøre i neste uke, men uken etter der igjen så skulle vi se om det passet å starte med fødselsakupunktur. Vet ikke hva vi skal se på, men min akupunktør ville ikke snakke om å gjøre dette før uke 38 (og det er jo heeelt greit for meg også). Sikkert veldig stor forskjell fra akupunktør til akupunktør på hva dem gjør da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...