Gå til innhold

svimmel.....noen andre med samme erfaring??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 39 nå,og ble så plutselig svimmel,enda jeg bare sitter...har ikke noen andre plager..hadde noe høyt blodtrykk,men ikke noe utslag på urinprøven,ødemer eller smerter...kan jo legge til at søvnen ikke er den beste for tiden...våkner nesten hver time om natta,må på do,har halsbrann eller er bare våken...neon andre i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lite jern??da blir ihvertfall jeg veldig lett svimmel...eller kanskje du bare er supertrøtt og sliten og trenger hvile..?håper det gir seg fort:)

Skrevet

Jeg har også litt svimmel innimellom, ikke hver dag da men. Skal på kontroll om en uke og blir det verre så får jeg ringe i mello tiden. Har begynt og få oe ødemer i beina og de to siste dagene har blitt noe kvalm inni mellom og hatt litt hodepine, men i dag så har jeg vært bedre med kvalmen og hodepinene så jeg får se hvordan dagen i morgen blir:)

Skrevet

Jeg blir også svimmel av og til. Både når jeg er ute å gjør noe, og når jeg sitter helt i ro. Hvis jeg drikker litt vann blir det bedre, og hvis jeg ikke drikker, får jeg svettetokter i tillegg. Noen ganger får jeg flimmer og blanke flekker foran øynene. Har heller ingen spesielle alvorlige plager bortsett fra ekstrem svangerskapskvalme. Men BT og alt annet er fint.Det er nok de små som trykker på nerver........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...