Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kan jeg ha på meg en svart kjole med hvitt tilbehør i bryllup? Blir jo ikke så dystert med hvitt tilbehør, og magen trenger litt svart ennå.. Er ikke pent med en lys kjole og slapp mage...
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Svart er jo litt fy-fy når vi damene har det på oss, rart egentlig siden menn får gå i mørk dress. Men mørkeblått og mørkebrunt er jo også farger som kler oss med litt slapsete mage
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har gått i bryllup med svart kjole. (hadde glitrestjerner i forskjellige farger på.) Følte ikke det som noe galt. Jeg reagerer selvsagt heller ikke på andre som går med svart i bryllup:-) Kle deg som du føler du, er sikkert greit..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Er det HELT ulovlig når man har lyst tilbehør? Har en kjole som sitter så utrolig bra i forhold til magen.. Har så utrolig lyst til å ha på den.. :-|
Nr-3-i-Magen Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg syns det er helt freit med svart kjole, har sett det i alle bryllup jeg har vært i. Man går jo med det i andre festlige anledninger som julebord etc. så syns ikke det bare er begravelseskjole.
LadyLuck & Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg gikk i savrt da jeg var i bryllup. bare pyntet litt med rosa detaljer. Og hovedsaken er jo at du skal føle deg vel, er jo bruden all fokus kommer til å være.
LuriTuri Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg ville heller hatt tilbehør i mintgrønt, lyseblått, rosa e.l. Myker opp det sorte mer enn hva hvitt tilbehør gjør.
boble <3 Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde ikke reagert om du hadde kommet i mitt bryllup med svart kjole og lyst ( hvitt) tilbehør... Men kan du ikke bare høre med bruden så slipper du å være redd for å tråkke noen på tærne?
paulinen Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Det viktigste er jo at du ikke kommer i hvit kjole. eller har på deg slør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå