Gå til innhold

Liten gutt i barnehage...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...om dagen og snakker i søvne om natten! Han spratt opp i senga i natt og ropte to-tje...to-tje (to -tre)-voff!

Nå er poden drøyt 14 mnd og har begynt i barnehage. Han leker og utforsker og skravler som en foss. Jeg øver meg på å være noen timer uten barn ....-og må si jeg nyyyyyter det en smule!

Det er rart å tenke på at en ny epoke er startet; babylivet er tilbakelagt og småguttlivet er påbegynt!

Jeg kikker innom denne soden iblandt og ser at flere små er barnehagebarn etterhvert. Hurra for smårollingene våre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å se deg Velve:-)

Og tenk at lillegutt har blitt "stor" :-))

 

Hadde vært så hyggelig å treffes en dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...