Velve Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ...om dagen og snakker i søvne om natten! Han spratt opp i senga i natt og ropte to-tje...to-tje (to -tre)-voff! Nå er poden drøyt 14 mnd og har begynt i barnehage. Han leker og utforsker og skravler som en foss. Jeg øver meg på å være noen timer uten barn ....-og må si jeg nyyyyyter det en smule! Det er rart å tenke på at en ny epoke er startet; babylivet er tilbakelagt og småguttlivet er påbegynt! Jeg kikker innom denne soden iblandt og ser at flere små er barnehagebarn etterhvert. Hurra for smårollingene våre!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Så hyggelig å se deg Velve:-) Og tenk at lillegutt har blitt "stor" :-)) Hadde vært så hyggelig å treffes en dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå