Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Ser att du har vært på ul i dag:) gikk alt bra eller?fikk du vite kjønnet?
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 halla...=o) Ja, nå har jeg vært på UL...Det var artig=oD...Nei fikk ikke vite kjønnet...Alt for tidlig...Regnet ikke med å få vite det heller...Fikk høre hjerteslagene...Åå det var så herlig..Begynte nesten å gråte...hehe...Knærten var helt frisk, nakkefolden, hjernen, og hjerte var fint og bra...Nyrene og magen var der det skulle være...og nesebein hadde h*n...Blir spennende om ca 6 uker da det er ordinær UL..DA skal jeg vite hvem som bor i min mage...=oD... Fikk til og med 3d på cd..det hadde jeg ikke regnet med..Hadde håpet å få det i 2d da...=o) Knærten er ca 5.88 cm lang...Og jeg er "bare" 12+3 uker på vei...Ny termin blir da 3 mars...Men når jeg skal plotte inn den nye terminen og sånt så blir det ikke riktig i fohold til EL..hehe..jaja..bare å drite i det og håper jeg ikke går lengere bakover...hehe.. Men regnet vel med at jeg enten var 13 uker i dag eller rundt 12+3 uker..Men tror nok det siste her stemmer temmelig bra..hehe... Hva med deg alt bra..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå