Rumpleteazer Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg har alltid hørt at etter man har født barn , så får man mye mindre menstruasjon og mindre smerter. vel det stemmer ikke for meg....blør som en gris, er faktisk så mye at jeg føler meg helt handikappet i hvert fall 2 dager av mensen. Jeg har bestandig brukt tampong,men det funker ikke lenger, det er vondt og ha den i og hvis jeg går ned en str. så blør jeg gjennom.. Er det noen andre som har det sånn? det er nå snart 15 mnd siden jeg fødte sistemann.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Er 1,5 mnd siden fødsel. Forventa ny mens i går, men skjer ingenting her. Fikk første mens etter fødsel for en måned siden og den var kraftigere enn mine vanlige kraftige blødninger. Klarte fint å bruke tampong, da. Har dine blødninger blitt uregelmessige?
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg mener jo 11,5 mnd da. he he:)
Rumpleteazer Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 nei de er helt regelmessige
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Ok. Da er det bare jeg som er rar da. Men jeg har hvertfall ikke fått minre blødninger, heller mer. Tror ikke det er så uvanlig det heller:) Det med vondt å bruke tamponger vet jeg ikke noe om. Har du spurt legen din?
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Med meg var det skikkelig ILLE de tre første gangene etter fødselen, men så ble det bedre og mindre Tror det er ganske vanlig!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Maria: fikk du uregelmessig?
snowstorm73 Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 nei, det er heller mer. før hadde jeg så lite mens at det faktisk kunne holdt med truseinnlegg. bruker tampong, men selv den minste størrelse var halv tom. nå er det en god del mer, de første gangene ble jeg bekymret, men det tok av igjen etter 5-6 ganger. men ikke som før, nei
Kjærlighet <3 Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Di første gangene blødde jeg MASSE, blødde veldig fort gjennom en tampong (rosa) og følte med veldig redusert. Men etterhvert gav det seg gradvis og nå 8. mens er den mindre enn før jeg ble gravid...
Diva Muffin Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Jeg er av den heldige 2-dagers mens typen.. Og det har vært likt etter fødselen også. Har ikke hatt skikkelige menssmerter siden tenårene. Tampong brukte jeg stort sett alltid før, men har ikke dristet meg til det riktig ennå.. Tror jeg venter til det er helt smertefritt å ha sex før jeg prøver å stappe inn en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå